|
Sida 1 av 3
|
|
|---|---|
|
För dig som har missat det så finns det nu en Motorjournalen bakom kulisserna film som jag har redigerat och kan bara kan ses på bmwpower.nu Allt finns under fliken Reportage, ”Motorjournalen” Reportaget i helhet kommer visas senare i höst på Kanal 5. Mycket nöje! // Doggeli | |
|
Kul! Bra, roligt och ja, jättebra. Bra jobbat. :) Och missa för guds skull inte premiären av Motorjournalen i morgon! |
|
|
aaaargh, är premiären i morgon???!!!, jag som inte fått mitt Canal+ kort än!!! "Brings Me Women" (Hur det ska gå till?) |
|
|
Doggeli: Jätte rolig att du fixade en liten förhands special visning mycket trevligt. Tack starre Bmwlover: Kanal 5 finns att hämta i närmaste radio affär de är redan i gång när du får kortet. |
|
| Kanonfilm! | |
Perkka |
Japp håller med Acey.... Mvh Per www.ztreetghozt.com "If everything seems under control, you`re just not going fast enough!" |
|
Inta f-n vågar man missa motorjournalen nu=) Länk |
|
|
Kul och bra filmat och redigerat :) Toppen! Ni får gärna kolla mina försök till redigering under E60-provkörningen :) Mvh, Kalle ____ Min 320iK: Länk |
|
|
Snyggt jobbat, Doggeli! Ska bli kul att få se en Z3M i Motorjournalen i höst :) __ Länk |
|
|
Ja, kanon film.... ser verkligen fram i mot att sätta på Kanal 5 i kväll... ___ |
|
|
Kan bara instämma i kören... MYCKET BRA GJORT! ___ Min sida: Länk |
|
| Hur bra och kul som helst, Doggeli! :) Ser fram emot premiären - det var ett tag sen man fick se ett RIKTIGT motorprogram på svensk TV. | |
|
Tjeena Doggeli. Lite udda sätt att komma i kontakt med dig med jag är tillsammans med din fd.s lillasyrra Lotta :-) Hadé jag skall kolla ikväll när det pumpas M coupé |
|
|
Kul! Verkligen kul... Skönt att börja måndagsmorgonen med ett stort leende! :) |
|
|
Mkt trevlig inblick och bra filmat Doggeli! Längtar tills ikväll... M V H Stephan - som åker vit Mazda 323 (lånebil) _____ Länk |
|
|
Mycket kul.. Två bilar är fler än en.. |
|
| Föredetta lillasyrra?? :) | |
| föredettas lillasyrra...Douglas föredetta alltså..é du med;-) | |
|
Sååå ska det se ut, snyggt doggeli! /eFx |
|
| danne523: Nu é jag mé ;)) | |
| Phuu acey...kunde ju trasslat till sej ordentligt :-D | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.