|
Sida 2 av 3
|
|
|---|---|
| okej nu är även jag med men det tog ett bra stund.... | |
|
Skön miniteaser! Kvällen är bokad! /Wille |
|
|
Kul att det var så många som tyckte om filmen. Jag hade med mig en DV kamera som jag skulle dokumentera för privat bruk, de ä ju inte varje dag Peter Sundfeldt lånar bilen. Sent på eftermiddagen slog det mig att man skulle kunna göra något kul av materialet så jag bestämde mig för att klippa ihop lite bilder och försöka göra något av det som blev en inför teaser. Efter ha sett dom 2 första programmen som jag tyckte var mycket bra så jag ser fram i mot att få se reportaget med min bil. Danne523: Jo det var lite udda, du får hälsa Lotta från mig. // Doggeli |
|
|
Äntligen börjar det nåt vettigt på tv:n |
|
|
Tjenare dogge! Så då kom äntligen filmen till almenheten....jag fick ju äran att se den tidigare. Förresten är du kvar i övik eller har du dragit tillbaka till London? Tänkte angående provåkningen du lovade mig På din garageinfart i mitten på Augusti! (kommer du ihåg?) Du kan ju maila mig eller nått! Länk |
|
| jwihlborg: Check your mail! Självklart så prioriteras alla öviksbor först :) | |
| Glöm inte heller rösta på motorjournalen här: Länk | |
|
Har laddat hem filmen den va bra . Motorjornalen är enligt mig det absolut bästa motor programmet som sänds på tv . Bra jobbat . Mera sånt det är kul . Vilken "SÅNG" du har i motorn på bilen "MUMMA" M som i Motor M3 CSL nice |
|
|
För alla er som vill se hela reportaget i Motorjournalen gäller följande... Måndag 29:e oktober klockan 20.00 på Kanal 5. |
|
|
Oj då! Vilken miss av mig... Det är nästa måndag den 29 september och inget annat. |
|
|
Enligt "nästa vecka trailern" så verkar det inte bli någon Z3.??? Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
Det stämmer att M Coupen inte är med i Endcredit men ja kan lova dig att den är med i nästa pgm. // Doggeli |
|
|
Underbart.. Jag har redan programerat videon för att inte missa det. :-) Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
Micke Olsson: Jättebra! Efter du har tittat på programmet så tror jag inte det är min BMW du kommer att komma ihåg... Det kommer att köras en MYCKET coolare BMW i samma program. |
|
|
Hummm, inte utan att man är lite nyfiken nu... Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
Kan det vara Runes CSL som skymtade på slutet... :) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
|
|
Doggeli: Pratade med en arbets kollega till dig förra måndagen och då råkade han nämna något om en mkt trevlig sport bil som han enligt utsago ska ha hämtat:)))kan det verkligen stämma?? |
|
|
Definitivt "Rune Tobiassons" CSL som skall köras, hoppas inte Motorjournalen kör som kungen gjorde.... ; ) LÄNGTAR!! www.bimmer.nu sidan för bmwtokar! Nu med tokbra kalender.. |
|
|
Bra program, men är det någon annan som stör sig på Kenneths konstanta viftande/pekande/huggande. Han KAN INTE hålla armarna i styr! :-) ___ BMW CS #5221 |
|
|
Sörpan & pcdoktor: Jo det är Runes CSL som kommer att köras. Var själv på plats när inspelningen gjordes och jag måste säga att skönare ljud får man leta efter, enda nackdelen var att man hade ett ringade ljud i huvudet resten av dagen... Micke Olsson: Om du kollar på Kanal 5 så ser du att det rullar en trailer nu där du ser min M Coupe. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.