|
Sida 4 av 5
|
|
|---|---|
Mattias Larsson |
Nu har jag anmält mig! Mvh Mattias |
|
Micke du är i vanlig ordnung extrem... När öppnar du sajten www.tokputs.nu då? funderade fatiskt på dig och det domännamnet i dagarna. Hade väl varit ball? Jag har fått tilbaka min Fiskebåt (E34 med skum motor) från plåt & lack så man kanske skulle ta och anmäla sig till detta event? Få man komma fast den låter som en fiskebåt Kalle? www.bimmer.nu sidan för bmwtokar! Nu med tokbra kalender.. |
|
|
Mattias, Välkommen! pcdoktor, Annars är det väl bara att sätta sig på R1200:an och puttra iväg? Klart du ska komma, Skepp o hoj! Träffsidan uppdaterad: Länk Mvh, Kalle Hansen FKA nofx16 Länk |
|
Dufvis |
Kommer Mattias så får jag väl också komma.....anmäler mig så småningom....(Hoppas på lite blå himmel...iaf uppehåll....;) |
|
Kalle: nu kan du ta bort mig. Jag kommer i en ford och tittar lite istället...anledning:Länk jag är ledsen grabbar ;) Länk |
|
|
Christian: Om du syftar på ditt oljetrågshaveri tror jag att du har fått fel länk eller??? :) Försök hitta ett beg. tråg, ska inte vara något svårt att byta det. Mvh, Tryggve - BMW CS #05162 Min bil: Länk |
|
|
ah, blev fel där. Men det är ju vad jag behöver ;) haha! Länk |
|
|
Vad skönt att Kalle sköter anmälningen till en, snacka om "autocomplete" i realtid Och jag gissar på att anmälningen är bindade ; ) Angående R1200 så är den ju i 1:10 och jag är väl närmare 10:1 så hur fasiken det skall gå ihop luskar inte jag ihop... www.bimmer.nu sidan för bmwtokar! Nu med tokbra kalender.. |
|
mackan325 |
Jag skall försöka hitta lite tid och kika ut. Mina fordon är dock så oputsade att någon borde ta med en defilibrator för putsgängets säkerhet. |
D3 |
kommer nog inte få mina nya fälgar tills träffen .....hatar när det inte går som jag vill.....Men men får komma ändå.....tro inte jag sviker er |
|
Ja då kommer man snart ner till sydligare bredlager får se nu om stranden fortfarande är öppen:)) Hoppas på att träffa många Autopower människor/bilar senare idag/starre |
|
|
Hummmm... Regnet ger inte upp....Grrrr Asken ringde nyss och han har inte ens med sig jacka. :-))) Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
Micke: Var lugn, vädret ska stabiliseras under dagen. du får tvätta när du kommer till skåneland kanske? BMWCS Syd #05392 Snälla bruka sökfunktionen. Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. |
|
|
GÄSP! Snart dags! Huvudsaken får väl sägas vara att det inte blåser storm, för då hjälper åtminstone paraply. Hoppas bara att det inte stormar vid mötesplatsen..hmmm. Nåja, vädret har nästan 5 timmar på sig att byta om till sin vanliga träffstandard=Sol. Väl mött alla!!! Mvh, Kalle Hansen ___ Länk |
|
|
:::::::MÅÅÅR DÅLIGT:::::: Det känns fel! JAg kommer till bmwträffen i en Ford. Jag vill ju visa min bil ;) Jäkla oljetrågsolycka. Länk |
|
|
ill be there! i mina feta vinterfälgar :( näst sista rundan för bmwn. imorgon söndag e det sista tvätten sen in i garaget för vintern. |
|
|
Hummm. Det regnar till och från fortfarande. :-( Sitter hos PC-doktor och skriver. Vi syns med skitiga bilar om en stund... :-)))) Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
Tack för en trevlig eftermiddag, skoj att träffa er, kommer lätt på nästa. //Palle |
|
Oakman |
Det var ju riktigt kul det här med träffar! När är nästa? ;) Trevligt att prata lite med alla "alias" som man sett här på forumet och glo på alla läckra bilar... man blir ju verkligen inspirerad att pyssla med bilen framöver :) Var det nån som tog foton? Vore kul att se sen... :) // Olof (Ja jag känner till sökfunktionen) |
|
Tack alla detltagande för en jättekul träff!!!! Ursäkta missbedömningen med mobilia, hade totalt glömt bort att lördag eftermiddag innebär full parkeringsplats. Mvh, Kalle Hansen ___ Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.