|
Sida 1 av 5
|
|
|---|---|
|
Augustiträffen uteblev på grund av närheten till BMWCS Knutstorpsträff, och i September verkar det inte heller bli någon träff. Misströsta inte! Första lördagen i Oktober är det dags för årets sista träff vid Öresundsutställningen! Kl 14:00 börjar vi! Som avslutning kommer vi köra i karavan till lämpligt snabbmatshak för att om man så önskar inta något att äta/dricka. Glöm inte att ta med paraply och varma kläder! Jag hoppas att det kommer lika många denna gång som det gjorde på årets första träff! Som vanligt finns all info på träffsidan: Länk Väl mött! Mvh Kalle Hansen | |
|
Hehe fjärde oktober, då är det ju exakt 17 år sedan man föddes:) Hoppas att ni kan räkna med mig på träffen den här gången (har ju inte alltid gått så bra dom andra gångerna förutom första träffen). Malmöträff blir 1:a på önskelistan. |
|
|
Kommer! Denna gånger är det böter på om man anmäler sig och INTE kommer ;) Länk |
|
anted |
Jag kommer! Hinner jag få sålt 320:an så blir det i en m3:a |
anted |
320:an... vad heter det egentligen? 320:onen? konstigt ord |
|
anted, 320:n får det väl bli...på talspråk: "tretjugon" ? :) Uppdaterar sidan ikväll! Mvh, Kalle ____ Min 320iK: Länk |
|
|
Räkna med mig, om inget oförutsätt inträffar. Bitte, benutzen Sie die Suchfunktion. Bruka sökfunktionen först fråga sen. BMWCS Syd #05392 |
|
|
anted: På västgötska så heter det helt klart "tretjugen". :D Synd att Malmö ska ligga så förbannat avsides. ;) |
|
|
Haglund, Dålig ursäkt! Se nu till att masa dig ned ;-) Länk Sidan uppdaterad! KOM IGEN NU SKÅNEBOR, anmäl er! |
|
|
Kalle, kan inte du maila alla som var på första träffen och smöra lite ;) Länk |
|
|
Har räknat ut att jag ska va ledig den helgen så I´ll be there =) --- "BMW följer inte utvecklingen. BMW leder den" |
|
|
Jag vill också komma. //Palle |
|
Oakman |
Nu när jag har bil får jag ju allt se till att komma...! Bara inte nåt oförutsett dyker upp.. som motorhaveri ;) skämt åsido, jag anmäler mig :) ----- // Olof |
|
Oakman: Hoppas bilen håller vad Kalle lovar... Jag kommer oxå... OM det blir MYCKET bilar. Tar inte ledigt från jobbet för dom få som är anmälda i nuläget. Tyvärr. Kom igen nu Malmö!!!! ___ Min sida: Länk |
|
|
Börjar ju nästan likna något nu :) Christian, ja, jag skulle ha gjort en mailinglista då. Har tyvärr inte kvar folks addresser. Space-X-Plorer, Sist var där en som hade en exakt kopia av din bil, med lackade lister och allt :) Mvh, Kalle ____ Min 320iK: Länk |
|
|
Hummm. Det är roligare att kolla på nio BMW än att jobba! Men jag vill ha MINST 15 godingar! (Sist jag var nere i Malmö så var vi hela 71!!!) Då kommer jag!!!! (Om det kommer 15 alltså) ___ Min sida: Länk |
|
|
Jag glömde påminna om Karlskronaträffen... Länk ___ Min sida: Länk |
|
|
Folk verkar ha tappat intresset sedan första träffen :) Visst är det roligt med många som kommer men det finns ju fördelar med att inte vara så många också. Man kan ju bekanta sig lite bättre med alla som är med. Vilket jag iaf inte kunde göra på första träffen. Ja ja vi får väl hoppas på det bästa, vilket det nu är? Kul ska det iaf bli hur få/många vi än är. |
|
| även jag kommer... kanske i e39 :) | |
|
?Blasse - 320i Cab E36 Länk |
|
|
Blasse heter Micke på riktigt förresten ;) Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.