|
Sida 3 av 5
|
|
|---|---|
|
Ojdå, får vi Kungligt korvätande besök från ovan? BMWCS Syd #05392 Snälla bruka sökfunktionen. Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. |
|
|
wendtan: Kanske de kanske:)) hinner du få din bil till träffen? |
|
|
Starre: de borde bli så, men ja vågar inte komma dit om inte putsen är i ordning :) Vi får se, men ja siktar på att kunna dyka upp. Asken är likt min gamla lågstadie rektor så väldigt dömmande, de är därför ja inte vågar komma med dålig puts :=) BMWCS Syd #05392 Snälla bruka sökfunktionen. Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. |
|
|
wendtan: Vore ju trevligt om du kunde ta med dig bilen då vissa åker långvägar för att se på bmw bilar:)) Jo jag vet att han är grymnt nogran........... |
|
|
Starre: I will do my best. BMWCS Syd #05392 Snälla bruka sökfunktionen. Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. |
|
|
Wendtan: jag är som en frisk sommarvind som far över karosskarvar och hörn:)) Jag sänder en tandborste i posten idag så du kan göra rent innanför lister och i bettet jag är numer hästhandlare, gnägg:) Asken |
|
|
Asken: Ja som tänkt ta de lugnt på kvällar i veckan, istället är det arkebusering i garaget som gäller.... Micke O: Nu är vi uppe i 18 vagnar vilket är mer än tillräckligt för att du ska dyka upp som jag förstått det, stämmer det? BMWCS Syd #05392 Snälla bruka sökfunktionen. Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. |
|
|
Asken, Lasta in hela powercrew i Containern! Wendtan, Glöm inte den viktiga hjulhusputsen! Mvh, Kalle Hansen FKA nofx16 Länk |
|
|
Mmmm. det suger... Problemet är att jag jobbar men som jag sa, kommer det tillräckligt med "dårar" så är det garanterat roligare i Malmö än på jobbet. :-))) Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
wendtan: Räcker verkligen det? MO: Räcker det inte att det kommer fint folk från stan:)? Kalle Hansen: Ska försöka fixa grejorna som jag har lovat:)) |
|
|
Sådärja, då har man tagit ut semester. Nu hoppas vi bara på finväder oxå. :-) Starre: Kommer ni med din bil så jag kan kolla det där vi snackade om i somras? Asken: Har du gått om putseblask kvar? Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
D3 |
Kalle Hansen, Här med anmäler jag Daniel "D3" Nolbert och min Bmw 325 coupe till träffen ....eller måste du ha ett mail? |
|
D3, Nix du är nu anmäld, skriver upp dig i kväll tillsammans med Micke :) Mvh, Kalle Hansen FKA nofx16 Länk |
|
D3 |
Kalle Hansen Tack .... |
|
Såja, sidan uppdaterad! Länk |
|
|
Glöm för tusan nu inte namnlappen i rutan. Det blir roligare dåå... ! Länk |
|
D3 |
Vadå för namnlapp? |
|
Hej! Då vi är några från fjollträsk som tänkte hälsa på så vore det trevlig att se många bmwforum besökar som möjligt. Så ta nu och boka in dagen och fixa super putsen inför årets sista träffen Malmö träff. /starre |
|
|
hehehe namnlapparna har det varit väldigt dåligt med, även från min sida (skäms på mig!) Namnlapp är lika med: Ett A4 där man skriver sitt Användarnamn på forumet samt sitt riktiga namn, och vilken bil man har, gärna lite info om bilen etc. Kul att veta vem som är vem! Mvh, Kalle Hansen FKA nofx16 Länk |
|
|
Ett par skolexempel på namnskyltar. Länk Länk Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.