|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
| Men han har väl stel axel på den också va? Sen så kan den väl inte väga så mycket heller? | |
popper |
Japp, det är inga jätteproblem att konvertera om den till stel axel. Nej, vikten är inga större problem, jag siktar på 900-930 med förare... |
popper |
Jag har själv just nu drivaxlar med svikt i. Blir väl tvungen att montera dit en stel axel med Ford 9"-s klump...samma som Laupa. |
| Det vore juste sen om du kunde slänga ut lite på bilen när den börjar bli färdig. | |
| Det kommer vi nog att göra... håll koll på laddtryck.com så ska jag lägga ut lite bilder på nickes räser när det börjar bege sig... | |
| Oki, då får jag kolla på detta sen då... Antar att den bilen kommer att komma ut till våren/sommaren 2004? | |
popper |
Jo, visst är det så att det blir till nästa vår, då jag inte tänker hafsa ihop maskinen, utan plocka ihop de rätta bitana typ allt som Laupa har i maskin. Saknas nu bara kammarna som tillverkas exakt som hans. |
| vad är slaglängden på dom olika m10 motorerna? olika på 2l och 1,8? vilka är bäst för turbomotorer, korta eller långa slag? | |
| Länk där kan ni läsa lite specs på gamla 02:an och sen den nya som komma skall. | |
|
"Kollade i etk´n och drevet har inte samma art nr på S32B35 s38b36/b38 m10b20 och s14. Konstigt nog!" S32B35 hade väl enkelkedja, medan S38B36/38 har dubbelkedja //Pacman |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.