|
Sida 4 av 4
|
|
|---|---|
|
Kul för dig att motorn var helt ok och växellådan var så pass billigt att fixa. Väntar på bilder. Mvh Abbe Länk |
|
|
F*n va kul att den hamna här å hoppas man kan säga Grattis Mikey ! Det lär väl framtiden utvisa :-) Var och kikade på den och tyckte att motorn såg oförskämt bra ut. Hade dock behövt leja bort alldeles för mycket jobb för att det skulle bli lönsamt att köpa den. Lycka till med renoverandet. // CB. Länk |
|
|
Hey Mikey !!! :-) Hur går det med bilen ? Nyfiken som bara den ! // CB. Får man ta BMW:n med sig in i himlen ? Länk |
|
|
Mikey !! Nu e de vårkant :-) har det skett några framsteg ? Får man ta BMW:n med sig in i himlen ? Länk |
|
| Hej! M5:an är såld till en bekant, & den lever & ser väldigt bra ut!Den kanske dyker upp i galleriet vid tillfälle! | |
blitz |
hej alla nu har jag köpt bilen och kan säga att den ser ut som ny tack till micke bilder kommer komma upp ::)))) |
|
mikey@ tack för räddningen och uppenbarligen ett väl gjord job !! blitz@ grattis till en 'power-kombi'-superbil ;) mycket 'kör-glädje' !! Global E34 M5touring Registry |
|
|
Nu står det att det vart 18 ägare på den sen 1998, innebär detta att den bytt ägare ett antal gånger efter mikeys heroiska insats? Tyckte mig läsa ett lägre antal än så tidigare i tråden. Stort tack från ett BMW-fan för att du räddade den :) |
|
blitz |
m5 toureg tack så mycke bilen funkar mycke bra som skt så kommer bilder upp snart freddexix efter min kompis micke så va det en arbetskompisfru bil sen tåg jag över den så nu får den ett nu liv och en stor tack till micke och uffe :))))) |
|
blitz: Grattis till M5:an! Väntar på bilder :) //Schnitzer -M5 '95 Limousine register (LHD) |
|
blitz |
gär kommer några bilder men ska ta nya snart Länk |
| Är du säker på att det där var rätt länk? :S | |
|
Det är M5:an som är parkerad bredvid vipern. //Agge |
|
blitz |
agge du ser att m5 är med va :))))) |
|
Yup :) Sen ser jag även 2 riktigt fina M5:or längst till vänster också, men Lemans fälgar. Den ena ser iofs lite äldre ut utan xenon i dimljusen :( Ta leme! //Agge |
|
| Kul att den kärran rullar igen, var ägare nr 2 i sverige. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.