|
Sida 1 av 4
|
|
|---|---|
| Någon som vet något om den 1995 m5 touring som skall auktioneras på fordonskammaren.se???? Har en kompis som ev är intresserad så jag tänkte att någon kanske vet vad det är för bil. | |
|
behöver reg-nrt. altern. sista 3 siffror av chassis-nrt. för att kolla i registret !! |
|
|
m5toureg: Länk |
|
|
Kom ni någon vart med regnr el?? Sparar till en ALPINA B10 V8 Länk V8 S kommer vara en kultbil=för dyrt :( |
|
|
LNBT: Om du klickar dig på länkan som jag la in så finns mejl/tel etc till de som kan ge dig mera upplysningar så som regnr |
|
mackan325 |
Fordonskammaren lämnar inte ut regnr förrän allmän visning skett, har försökt tidigare :-) |
|
Det finns ju inte så många i vårt avlånga land så någon i forumet kanske sett kärran förr el. så har den aldrig hunnit åkt på våra vägar innan fogden slog till. Sparar till en ALPINA B10 V8 Länk V8 S kommer vara en kultbil=för dyrt :( |
|
|
LNBT ???? hur menar du ?? det finns ca.120 M5touringar i Sverige, numera flera än i Tyskland !! de flesta har jag i mitt register, MEN -HUR- skall jag (eller någon annan) veta VILKEN det är ?? - vem vet VART den här auktionen är och NÄR ?? kann man åka dit och titta på 'objekten' innan ?? TID o PLATS ?? - eftersom det lär vara en 95B-M5touring så är den intressant (även för de som redan har en ;):) M5touring register |
|
|
Som sagt går det inte att få fram reg nr förrän dagen innan, så det blir väl att åka till solna, de håller till i gammla öbv´s lokaler. Det är väl ingen som erkänner att fogden tagit bilen heller, även om det är någon på forumet...................... |
|
|
LNBT, ursäkta mig, du har ju rätt, 95B M5touring finns inte så många men ändå svart att gissa VILKEN det är, obesiktigad ??kanske inte ens reggad ?? tid o plats framgår ju av -länken- TACK !! är det någon här som skall dit ???? låt mig gärna veta !! M5touring register |
|
| m5toureg: Jag har planer på att försöka åka dit kan vara kul att se vad det är för bil. | |
|
m5 nicke, håller med + kanske bör man lägga ett bud ? ta gärna reg-nr. + chassis-nr + gärna övr. uppgifter, tyvärr kan jag inte åka dit själv, tack på förhand !! M5touring register |
|
JoProPro-medlem 2.290 2013 BMW 116i M-Sport
2008 BMW 135i M-Sport 2007 BMW 335i cabriolet |
Hej! Den bilen har ingen rolig historia. jag har kollat på den tidigare i år, när den stod nysnodd (förmodat försäkringsbedrägeri) hos en verkstad här i Västerås. Växellådan (6-växlad) var rasad, elsystemet var sönderklippt, repig och bucklig i hela karossen, riktad jättebuckla på h bak (bilen kan mycket väl vara sned i bakpartiet), ingen inredning (fast den skulle finnas med på sidan om). Fälgarna var borta förutom reservdäcket och absolut ingen dokumentation fanns kvar. Enligt mig är vraket knappast värt mer än 40-50000 kr, det är väl vad motor och hjulupphängningar är värda på begmarknaden. Mycket tråkigt öde för en så unik bil. mvh Johan |
| Jag saknar ord... Länk | |
javisstja, regnumret var dhy492 eller nåt liknande. mvh Johan |
|
SNYFT.... ___ Min sida: Länk |
|
|
Kan bara hålla med om att det är sorgligt att se :( /Wille |
|
Perkka |
Fy faen =/ Mvh Per www.ztreetghozt.com "If everything seems under control, you`re just not going fast enough!" |
|
sorgligt !! Johan (BMW Power) kan det vara -DKY 493-, = Cosmosschwarz-met. ??? - PS: på BMW Mölndal's verkstads-parkering står ett annat vrak (M5touring) med motorras, finns snart gått om renoverings- objekt ?? |
|
m5toureg; jepp, det stämmer säkert, rätt färg och allt. Mvh Johan |
Sandro |
Jag är lite småintresserad av den.. Dock inte att få den till orginalskick, utan att ta motor å driv.. Oj så kontroversiell jag är! Men det finns inte mycket att rädda på den.. (Sad but true) Det gör ont att se den så sunkig, då e de bättre om motor +driv får ett nytt liv i en annan bimmer.. Så kan de yla lyckliga i alla sina dar.. ;o) / Sandro |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.