|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Men måste man ha rails för att montera takbox? Hoppas inte det iallafall. ---- Magnus M, Ordf BMWcs NORD 4047 ---- |
|
|
Nej det behövs inte rails du köper thule lasträcke C.a 600:- eller Bmw orginal lasträcke pris vet ej på den sätter du fast takboxen.ps det är snyggare med rails*S* (Fråga först och du får många svar.) _______ Länk |
|
|
Har ingen box ännu... söker i annonser efter en snygg begagnad men lätt är det inte. Har för mig att jag sett en Thule i kolfiberlook vilket var rätt ballt. Fanns dock inte på deras hemsida. ---- Magnus M, Ordf BMWcs NORD 4047 ---- |
|
|
Magnus M:Landströms bygg o plåt i Gällivare gör grymt snygga takboxar helt strömlinjeformade lackade i bilens färg 0970-15877 (Fråga först och du får många svar.) _______ Länk |
|
|
Ringde dem men inget svar... har de någon websida med bilder/priser? ---- Magnus M, Ordf BMWcs NORD 4047 ---- |
|
|
Jag kan prata med han i morgon så ska jag ta reda på lite. (Fråga först och du får många svar.) _______ Länk |
|
|
Hej Magnus jag ringde till han i morse men tyvärr så passar hans boxar bara till bilar med rails.men packlines boxar är oxå snygga och dom passar även vanliga lasträcken.Länk (Fråga först och du får många svar.) _______ Länk |
|
|
Magnus: Volvohandel, ja jag vet, men de har rätt kurs på en Packline, 80 cm bred, svart absplast. 2995:-. Snygg är den. =) Hans Olof BMWCS #5381 BMWCS Sektion Nord |
|
|
Går det att montera bort rails. Måste det till några täckluckor vid infästningarna? Norrlänningen |
|
|
E39 Touring,extraljus,takräcke,takbox...var ska det här sluta ? Dragkrok och husvagn kanske ? ----BMW ///M3--- |
|
|
Kontant: Du e elak.. ;-) Ingen dragkrok... jo på iX:en för att slippa regbes. Men snälla räta mig om jag börjar svammla om husvagn. Har du fått Konisarna förresten? ---- Magnus M, Ordf BMWcs NORD 4047 ---- |
|
|
Jo dom ligger och väntar i garaget, ska bara skaka igång vinterbilen så får man börja montera. Funderar hur man ska kunna hålla sig till våren för att testa ?! ----BMW ///M3--- |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.