|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
Dark Rider |
Nån här på forumet som planerat ställa ut sin bil? |
| Jag kanske ska dit, men jag hittar inte dit då jag inte bor i Umeå utan bara är här tillfälligt och jobbar... Hur hittar man enklast dit? | |
|
Jag kanske ska dit å kika >stensth Jag hittade den här kartan: Länk om du inte hittar mha den kan du få en ytterligare vägbeskriving!.. Lycka till!.. |
|
Dark Rider |
stensth: skulle gärna vilja kolla närmare på den bilen =) |
|
-Crille-: Tack för länken... Dark Rider: Tyvärr har jag ingen av mina BMW:s här uppe utan min g**f diesel! Eftersom att jag bor 100 mil från Umeå och pendlar hit... Har haft min Alpina uppe här en gång i sommar... Finns bilder på den från våran träff som du hittar under "träff" forumet. |
|
Dark Rider |
ok..de va riktigt synd, hade sett fram emot å få kika på den =( |
|
Kan förstå det... Men jag länkar till lite bilder på den i alla fall från den träffen vi hade... Vi ska ha träff nu på lördag vid 14-tiden under bron vid kajen... Kom dit så får du träffa ett gäng BMW-galningar! Länk |
|
Dark Rider |
jo de låter som en ide..då hinner man ju vara på upphill först =) |
| Hmm!.. vad är det för nåra som brukar va där?... folk från ume lr?.. tycks ine känna igen nån av bilarna!.. Man kanske skulle ta å svänga förbi där i morrn! | |
|
Jag med den Gröna Alpinan kommer inte härifrån, detsamma gäller han med den svarta M3E30... Jag bara jobbar här uppe just nu och ligger och pendlar fram och tillbaka Umeå-Falköping. M5:an och den svarta B10 kommer från Umeå... Detsamma gäller E34 525, även M535 har jag för mig kommer från Umeå. 520:n e28 kommer från Umeå, men den är såld... Det är de jag kan komma på nu utan att ha kikat på bilderna... Ja, kom gärna förbi i morgon så vi blir ett gäng... Kan ju vara skoj att träffa likasinnade personer... |
|
Dark Rider |
var på upphill träffen...en besvikelse men kanske på grund av vädret som inte var nåt att hurra för!! Va de nån som såg Forden (lila) så jävla risig fattar inte hur man kan ställa ut en sån bil??!! |
|
Jag tog en sväng förbi utanför bara... Hörde talas om att det skulle varit med en E36 med 700hk! Någon som vet nåt mera om den? Vad är gjort med motorn, finns papper på bromsnings med mera? Dark Rider: Du kikade aldrig förbi sen där nere eller? Eller du kanske gjorde det efter att vi gått iväg och tatt en fika?! |
|
| Var det scorpion med "bokhyllan" på skuffluckan?... =) | |
Dark Rider |
stensth:jo m3 låg vi efter på e4 låg i 110km/h sen drog han på typ 150meters skena la han av hehe,då lär han gå!! Vad ja vet så är bilen från ö-vik...med en turbo på som du sa 700 kuar men har ej sett papper på det...men men. Nä fajken ja försov mej till träffen åsså vare så jäla dåligt väder. Chrille: jo precis den lila scorpion me bokhyllan å allmänt risiga kjolar å övrigt fy fan såg du när han körde upp på bryggan å snackade om bilen? Nä tycker synd om sånt folk (ha väl int råd me BMW) =) |
|
Dark Rider: Man behöver inte ha så många hästar för att lägga lakrits på vägen i den farten... Men om det nu ska finnas så många hästar i bilen så vore det roligt att se han på nåt stripp-arrangemang så bilen får känna färg! Det kommer att bli en fika-träff till här innan hösten gör sig allt för bekant... Datum ej spikat ännu, men det kommer upp info under träffar här på forumet... |
|
|
>Dark Rider Näe for inte på Uphillträffen, tyckte det va så kasst väder. Brukar se den där scorpion i stan då och då... Tycker den är gräslig!.. Den där m3an ni snackar om är den röd?... I så fall är det väl Hammarsröms m3a lr?!? |
|
|
-Chrille-: Det var inte Hammarströms M3 då det inte var samma regnr! Du får ta och kolla in forumet för träffar snart igen Chrille då vi ska ha BMW-träff här i Umeå! Vore trevligt med en gammal hederlig 325 E30 att kika lite på... Saknar min gamla rätt bra!=( |
|
| Hehe!... ja jag ska göra mitt bästa för att hålla mig uppdaterad!.. =) | |
Perkka |
Skulle inte förvåna mig om det var Hammarström, vem annars? Mvh Per www.ztreetghozt.com "If everything seems under control, you`re just not going fast enough!" |
| Perkka: Nej, regnr stämde inte överens med vad Hammarström har. Dessutom så har Hammarström säkerligen mer än 800hk i sin maskin. | |
|
Jag kan tala om att det var hammarstöm, som stod på upphill i sin röda M3 turbo...bästa tid med den är 10.07 på 402M Så den rör på sig kan jag tala om! Mvh Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.