AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
6.938

bmw kläder

Sida 1 av 2
niklas75
Vet någon vars man kan få tag på bmw kläder typ jackor,tröjor och byxor
Gå till närmsta återförsäljare o be om någon av de där accesories katalogerna. de kryllar av sånt i dom.

Bitte, benutzen Sie die Suchfunktion.
Bruka sökfunktionen först fråga sen.
BMWCS Syd #05392
no
3.595
nofx16
BMWCS[syd]#5120
På BMW har de åtminstone ett digert utbud av BMW-williams-prylar. Verkar tyvärr vara lite sämre med renodlade BMW-prylar.

Mvh,
Kalle

____
Min 320iK: Länk
Svärd
nofx16: Då har du fått fel katalog eller så är du hos fel ÅF! Finns hur mycket kläder och prylar som helst. Mina barn ska iallafall ha eldrivna Z4 när de kommer.... :)

//Martin
Visa användare
ProPro-medlem
23.268
hasso
520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247
Monark 50S 69-71
Ariel LH Colt -1954
Yamaha xs400 12E Seca -82
Honda CB 650-82
Captur Intens II-19
Tur man kan skylla på barnen :DDD

///MVH Hasso
Länk

no
3.595
nofx16
BMWCS[syd]#5120
hmmm...har inte frågat efter katalog faktiskt! Gick bara på vad jag hittat i butiken=nästan enbart Williamsprylar...

Där ser man...ska rycka åt mig en katalog nästa gång :)

Mvh,
Kalle

____
Min 320iK: Länk
Länk

så hittar du det du söker Kalle

Sök inlägg först, fråga sen! (gammalt BMW-power ordspråk) Länk
Svärd
Synd att man inte kan bläddra i katalogerna online. Jag hittade en sida en gång i tiden där man kunde se vad som fanns i katalogerna ochså, men jag hittar inte tillbaka dit igen. Där stog även ca-priser i SEK om man så ville.

//Martin
Svärd
Hade fel om priserna men här var det ju: Länk

Får man skriva att man är ägare till en sådan om man är det?? :DD
jag har en willians jacka och den kosta typ 1000kr från M-style tror ja det var jag köpte den ifrån

BMW 3,0Si-Powerd by Hx50 turbo and bilstein suspention's......

-norrland race crew-
Jag köpte en BMW Williams tröja till min tjej så hon skulle komma in i den rätt bmw andan, och hon blev jätte nöjd.

___
Jag fick rabatt hos Förenade Bil i Fosie då jag köpte en BMW T-shirt till gullans systerson när jag berättade att det var synd om grabben ty hans pappa jobbar på Billia......
Killlen bakom disken skrattade gott och gav 15% på tröjan..

Sök inlägg först, fråga sen! (gammalt BMW-power ordspråk) Länk
Visa användare
817
BMWCoupe
525iM Touring 2003
Åk till Thailand o köp billiga BMW-kläder! Finns lite varstans. Att du sedan får semester på köpet är väl bra ;)

*Best Man Wins*

Confucious say:
Man who run behind car get exhausted.

Svärd
Allt på BMW-Online har ju BMWs "reservdelsnummer" så det är bara att ta nummret och gå in på BMW så ser de i sin dator vad de ska ha för sakerna. Eller så ringer man... Köpte en BMW-Wiliams-top till tjejen förra julen men hon tycker det är för fint att använda... :/ Men det köpte jag på ///M-Style

Sen var brorsan på Kos förra veckan och köpte ett fint badlakan... Original? Knappast...

//Martin
Dr
659
Drutten
325i Touring -08
Vad gäller badlakan o dyl. i utlandet så tycker jag att de alltför ofta har fula BMW-loggor på. W i BMW är ofta bara ett uppochnervänt M.
Visa användare
3.753
Sani
Volvo XC60 T6 Black Edition -26
För er information kan jag berätta att jag precis avslutat försöken att via BMW Mölndal beställa in grejor från "BMWonline" (USA).
Detta gick inte.
De reservdelsnummer som uppges gick (enl Mölndal) inte att översätta till någonting som de kände till, varför det enda sättet att för mig komma över prylarna var att resa till USA...

(Dom kände heller inte till om "BMWonline" var oberoende återförsäljare)
Svärd
Sani: Du hittar ju precis samma prylar i de kataloger som finns hos BMW. Antar att de har katalogerna i Mölndal också. De nummer som står i katalogen kan iallafall BMW i Visby beställa på. Beställde över telefon med enbart nummer från katalogen och jag fick vad jag hade beställt utan problem. Be att få ett par kataloger av BMW i Mölndal så ska du se att de kan få hem prylarna utan att resa till USA!

Har själv inte provat att beställa med nummren på BMWOnline, utan utgick ifrån att det var samma nummer på samma prylar i de svenska katalogerna, men det verkar ju ha varit fel, Sorry för det...

//Martin
Visa användare
3.753
Sani
Svärd, de delar jag hittade på sajten finns INTE i några kataloger här i Sverige! I mitt fall var jag ex. intresserad av en M3 keps, nyckelring och slipsnål (...), dessa finns inte att få tag på.
(Dvs M3/M5-specifika accessoarer)

BMW Mölndal sa även att de varit i kontakt med Tyskland och fått samma svar där.
Svärd
Okej okej, slipsnål var det jag beställde över telefon men det var den med BMW-loggan bara. Då blir det till att åka till USA då... Men visst går det att beställa online från hemsidan. Billigare än att åka dit...

//Martin
32ProPro-medlem
2.453
325cabrio
330eX touring -22
330iA cabrio -03
Jag har mailat BMWonline för länge sedan och de sa då att de inte levererar utanför USA, det kvittade om man ville betala med kort (av gul färg) - bara USA sa de då till mej.

Jag kunde också tänka sig prylar därifrån

/Patrik, 325i cabrio -94, BMW CS 4096
Länk
Visa användare
3.753
Sani
Svärd;
tror inte det - fick detta svar den 30:e juni i år:

"We are very sorry but we cannot process your request/order as we are restricted to shipments to addresses within the United States and its territories. Please try contacting your local authorized BMW dealer to obtain your Lifestyle or Riders' Wear products overseas.

Alternatively, if you have an address within the United States you
would authorize us to ship your products to, we would be more
than happy to do so.

Also, if the credit card you are using to pay for this order is billed to an address outside the US, please fax or mail a CLEAR copy of
your credit card (front & back) together with a copy of identification showing your name and the billing address for your credit card.
Our direct-dial fax line in the US is 1-301-918-0059.

Upon receipt we will be able to obtain bank clearance and process
your order immediately. Please accept our sincerest apologies for any inconvenience this process may cause."

OK?
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.