|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
...när det regnade. Annat däckval nästa gång?: Länk /Wille | |
ant |
Ajajaj.. Det där såg verkligen inte kul ut på någon punkt förutom att föraren klarade sig helskinnad! En dyr historia.. ====== Min bil:Länk |
|
ant: Får väl se om det blir dyrt för försäkrings bolaget eller inte.... |
|
|
t.rasig. /T |
|
|
Plastic Padding? Länk |
|
|
Aj! My Bimmer is my mistress |
|
|
Ouch... hoppas försäkringen täcker det när man kör på bana. |
|
|
huuuuaaa, s. krotén n. ästa! "Brings Me Women" (Hur det ska gå till?) |
|
|
T.om fälgarna blev ju bara skrot. Länk Antingen en ny BMW eller en begagnad BMW. |
|
|
Men han skulle kunna sälja bromsarna till mig nu =) ___ |
|
|
Skylla själv. Han borde straffas med att tvingas köra opel kadett -86 resten av livet. ____ Don't fuck with another man's automobile. |
|
|
Rammstein, Verkar han skylle på ngn annan? ;) Han fick iaf en ny bil på försäkringen. :) |
|
|
En jäkla tur att hans försäkringsbolag inte skrivit in någon klausul som friskriver dem från ansvar vid bankörning. Tror ni IF eller Folksam skulle betalat en spänn om det hela hänt i Sverige.... //Lövet |
|
|
bör ju vara lönt att fixa en sån fin bil .. Mvh/ Daniel Länk |
|
|
Skador som orsakas på bana bör inte gå på den vanliga försäkringen. Jag tycker premien är hög nog idag som den är. Banan är ju en annan värld utan trafikpoliser och hastighetsgränser, men samtidigt på "egen risk". |
|
|
Och hur många % av olyckorna som belastar försäkringsbolagen sker på bana? Banan är en helt annan värd utan idioter till medtrafikanter, älgar som ska korsa vägen och dåliga vägar. Tycker snarare tvärt om, betalar man en så pass hög premie så ska man få köra sin bil var man vill. |
|
|
Ja. vad händer egentligen om jag kör av banan... Länk |
|
|
Oj oj oj!! tom i motorrummet hade plåten snäckts sönder! lider me ägaren,men gör han en sån avkörning på bana så vet man inte om man ska lida me han så mycket..? undrar va de kostar att få den lagad?! |
|
| Oftast hamnar du i en graveltrap vilket innebär att du får putsa bilen hela kommande helg :o) Värre är det att åka av på en 90-väg. | |
|
Hmm.. Han skrev att han körde på 4:an när det släppte bak, i vanliga fall när det var torrt hade han tydligen kört på 5:an om han kört på bra. Så är han förvånad för att det släppte när han gav den på 4:an i kurvan, när det var blött.. borde nog kört 5:an fast i lite lägre tempo så att han hamnat längre ner i effektregistret.. |
|
|
De svenska försäkringsbolagen brukar ha en klausul som säger att de inte är skyldiga att betala ut ersättning för skador som uppkommit till följd av tävling eller vid tävlingsliknande former. Däremot är inte försäkringsbolagen negativt inställda till körövningar. Således kan ett varv runt Mantorp Park på 1.20 kanske klassas som körövning om något går snett? "God smak har alltid varit min ursäkt för att leva ett så dåligt liv" -Oscar Wilde |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.