AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

BMW-träffar och sammankomster
4.354

BMW-Meet Sthlm i September

Sida 2 av 4
NOLL7NOLL
Tobias: bli säljare... behöver ingen utbildning och är du "hungrig" tar alla in dig. Plus att det alltid finns jobb.

KOmmer gärna o får ett ansikte på ett meeting.

Peter
Hehe... Noll7noll... Då skulle ja gärna vilja veta vem som söker säljare idag? =) Va jag vet så finns det inget i områdena åkersberga, täby, solna etc.

Mvh Tobbe
Du har väl bil, Tobias! Med tanke på det ekonomiska läget så kan det vara läge att leta jobb i hela Stockholms-området och t o m Uppsala m fl närområden.

Fast det är klart, är man norrortsbo så är det väl svårt att röra sig söder om city.. :)

Jens
Hehe... Mjo det ligger väl nått i det du säger Jens :) Man e ju lite bekväm av sig *ler* Aja, det löser sig nog... Har trots allt bara sökt jobb i 2-3 veckor så förr eller senare blir det nått... Man måste ju börja spara pengar till bilen i vår *leeeeeeeeeer*

Mvh Tobbe
Visa användare
1.397
Erik G
X3 2.0d 16 Brunmetallic
Kommer nog också...

/Erik
sl
370
sleeperix
E34 M5 -93
E36 328 -96
Skall försöka komma.

Tobias, jag har plats för filmen när den är klar.
Jag kanske kommer möjligtvis ifall jag kan/har tid/ork/lust. =D

Mvh/Soki

Länk

BM
37
BMW 328
BMW 328i sedan 1995 cosmos svart
kommer gärna om jag är ledig!
Tobias 320-94:

Vore det inte smart att lägga ut en ny länk med alla info var/när/hur?
Jo då Starre... Ska lägga upp en ny tråd inom kort =) Har lite funderingar kvar.

Mvh Tobbe
Tobias 320i-94:

Kommer du till brostugan i morgon?då kanske vi kan snacka live om en ev träff, Asken kommer oxså han sa det i alla fall i går.
Osäker på det starre.... tyvärr =( Bilen ska in på service i veckan och jag måste fixa en massa *suck*
Tobias 320i-94:

Du som skrev att du var mellan två jobb har väl mycket fritid:))
An
92
Anglia_106e
BMW 740iA -95 TV/Navi
20"
Ska Fläsk bilarna (7serie) köra först då? =)

Varför rulla på 19" när det finns 20"
Anglia... hmmm... Bra idé! Har faktiskt inte tänkt på det tidigare :) Skulle va coolt att iallafall "starta" karavanen med att 7-serien åker först, därefter 5-serie, 3-serie etc =) Därefter e det nog inte lätt att hålla kvar dem positionerna då folk gärna gasar på lite å gör omkörningar *ler* Detta är naturligtvis ett måste då vi ska få fram en bra film! *flinar* Men din idé är klart intressant! Den tackar vi för!

Ha det!

Mvh Tobias
Agge
Jag är på.
Fast kan vi inte göra så att M-bilarna kör längst fram?? :)

MVH
//Agge

Min bil: Länk
Visa användare
2.145
540is
E39 M5 99' Bi-Kompressor
E39 540iAT 00' Kompressor
Hmm det är ju nästan så man vågar TRO att bilen i klar tills dess ..... (istället för April som var planen från början)
7orna borde va sist, "sist men inte minst" =)

Mvh/Soki

Länk

BM
35
BMWH5
428iA M GC -15
Hartge H5 4,7 -96
120d -14
316i -94
2002Tii -71
Hej, jag lyckades ju missa träffen här i Uppsala, så jag får väl pallra mig iväg till storstan....
Ska bli kul !
Mvh Thomas
PS. Kan ni fixa lite ¤-sken ? DS :)
Hehe BMW H5... Vi ska göra vårt bästa! =) Dåligt väder vill vi inte ha utan bara sol! =)
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.