|
Sida 1 av 4
|
|
|---|---|
|
Hejsan gott folk! Har kollat runt lite med folk och det verkar som att det finns ett intresse för en träff här i Stockholm. Själv har jag lite idéer på om man skulle göra en liten cruise via Vaxholm (Bogesund), Rindö, värmdö etc :) Vi skulle kunna börja i Drottningholm (som vanligt) och där efter ha vissa "planerade" delstopp så att alla hänger med. Jag, Asken, Starre, Stephan m.fl. skulle kunna ordna lite med diverse kartor och planerade ställe för mat eller fika. Hoppas att det finns ett stort intresse då det förmodligen inte blir så värst många sthlmsträffar till i år. Förslag på datum vore också bra, men vi kan ju kanske sikta in oss på omkring mitten till slutet av September så att många hinner boka in en träff. Självklart kommer vi att göra en film av denna träff också, men då hoppas vi på minst 40bilar ;-) Vi hörs snart! Mvh Tobias | |
|
Tjaa Tobias det va inte igår :)) har haft det bra antar jag eftersom du inte har haft tid att va här ;)) mig kan du jo räkna med angående träffen bara att hojta till angående datum helst inte så tidigt på morgonen bara :) Ha det Keep Your distance this is a BMW ;) Länk |
|
|
Tjena Maxad! Mja... Allt e väl inte så där jätte bra just nu. Har inget att göra då jag har studerat klart. Söker jobb för fullt men man får ju inget... Man ger ju nästan upp. Fick ett svar i dag när jag nämnde att jag var 19. -Jaha, jo men i sin ålder så kan man ju ingenting så vi söker inte personer som dig. Man tackar för det svaret. Om någon vet någonstans där man kan jobba i Sthlm och där man blir respekterad så säg gärna till Mvh Tobias (som e trött på allt just nu) |
|
|
tråkigt att höra men det känner man väl igen ""gärna med några års erfarenhet"" undra hur man ska få det om man inte får börja nån gång :)) , vad har du pluggat förresten Högskolan eller gymnasiet ? ( om man får fråga ) Keep Your distance this is a BMW ;) Länk |
|
|
Precis... Man måste ju få börja ngnstans... suck... man blir så less :-( Har pluggat Teknik på Gymnasiet... Mvh Tobbe P.S Dåligt me folk som svarar... komigen nu! |
|
|
Bra initiativ! Jag är väldigt sugen på att hänga på om det blir helgen 13-14:e eller 27-28:e. Har aldrig varit på nån BMWPower-träff så det börjar bli dags nu att träffa lite folk i egen hög person. Din bil är verkligen i ett exemplariskt skick, Tobias. Såg den glida förbi på Norr Mälarstrand häromveckan och kände igen den direkt. Ganska ovanlig färg på en e36 och sen blänkte den ju en del så den var inte lätt att missa :) Jens |
|
|
Jag hänger på. Tid och plats så dyker jag upp. Mvh. Patric Min E32/38:a Länk BMWCS #4598 |
|
|
inte så sent i månaden bara då vädret har redan börjat vända mot det kalla eller vad tycker ni ? Keep Your distance this is a BMW ;) Länk |
|
|
Tobias såg att du gick genom 1000 inläggen nyss :)) GRATTIS Keep Your distance this is a BMW ;) Länk |
|
|
Japp jag hänger på, men jag är en klockren motståndare till tidiga morgon/förm tider. // Lazze Länk |
|
|
Kommer gärna, men håller med Lazze vad gäller morgontider;) |
|
|
Tobias 320i-94: Är övertygad att flera är intresserade att få en träff til innan vintern är här men det viktigaste är att komma ut med ett datum asap så folk kan planera. |
|
|
Låter hur kul som helst! Kan komma alla dagar förutom den 20:e september. (fan om det blir den helgen) ;) /Manray/ |
|
| Skall oxå försöka komma, var himla skoj i Uppsala sist. | |
|
Okey! Verkar som att den 27:e september kl 12 vid drottningholmslott (asfaltsparkeringen) skulle kunna passa alla? =) MrMarsupilami: Tackar och bockar för det =) Man gör sitt bästa för att hålla bettan i toppskick :) Jo färgen är inte så vanlig. Folk tror oftast att den e som granitgrå eller nått, men arctis-grå e mkt snyggare enligt mig =) Hoppas vi får med oss mååååånga =) Det va ju trots allt länge sen som vi hade en träff! Ang vädret så brukar det ju vara fint hela September. Så vi får hoppas! =) Mvh Tobbe |
|
|
Maxad: Tack för att du anmärkte det =) Mvh Tobbe |
|
|
Låter som en kalas idé ... kan bara hålla med Tobias 320i-94 om att Arctis grå är en ruskigt snygg färg ;o] ___ ///Majk Min bil @ Länk |
|
|
Det är ju klart man kommer på BMW-träff.=) Som sagt var det ett tag sen sist. Min frontspoiler är dock väldigt skev och ful tack vare tidigare ägares ovarsamhet=(. Är ute efter en ny front men det kostar ju lite pengar.. så jag får skämmas på träffen. Men det blir säkert skoj ändå=) Syns snart! Mvh David |
|
|
Tobias 320-94: Samma dag som Lidingöloppet***** |
|
|
starre: det går inte att KÖRA lidingöloppet med BMW. Blir liksom skitigt om fälgarna...;-) ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
Hehe! =) Gör det nått eller starre? Ska du va me å springa? *ler* Mvh Tobbe |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.