|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Tjena, Det är nu mindre en en vecka kvar. Huvudlänken är förtfarande Länk men jag tänkte bar lägga ut en påminnelse samt starta en liten diskussion om vad man kan ta en sväng efteråt. Såg oxå att säsongens första Motorjournalen kommer kl 20.00 Kanske kan vi hitta någonstans man kan se den gemensamt? ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! | |
|
Hej alla som var med. Tack för igår, det var riktigt kul att träffa er (trotts kylan!) The Maztr: jag emailar mina bilder till dig imorgon. Starre: drog du på för fullt sista biten på Ulvsundavägen? ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
Tack tack!! Kyligt var ordet! Dessutom tappade vi er på slutet, men men.. tog ett tag att komma hem iaf så. /eFx |
|
|
eFX. Vi drog till Bromma stormarknad parkering för "photo opportunity". Sorry att vi tappade er. Trodde ni låg precis bakom oss... ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
Z3C; Lugnt, jag visste inte var det låg det ni skulle åka till, åkte förbi sista infarten å då såg jag er men vi vände inte utan åkte hem istället. Vi fastnade vid ett rödljus å ni kom igenom.. /eFx |
|
|
Tackar för en kanontrevlig träff! Kylan hindrade inte mig, jag tog en sväng på E4:an efter att jag och Tomas skiljts åt vid Coop Bromma och körde nercabbat. 4 grader i luften och fullt blås på värmen i bilen, det är livet :) Tomas: Hur många bilder blev det? Och hur många megabyte tar de? Min mailbox klarar nämligen bara 5 Mb åt gången. :/ Jag är rädd att jag missade att dela ut en mini-Z3:a till dig i en av de svarta 2.8 coupéerna, du får en nästa gång! :) __ ///M Mer känd som "Z-cyklisten med flyern" :) |
|
|
ingen fara, ska skicka dem i portioner om mindre än 5mb. har samma bergänsning på min mail :-) tror det blev typ 12-15 bilder synd att batteriet tog slut. Efteråt monterade jag äntligen fast alupedalerna...ser rätt snyggt ut. Det var dock ett helvete att sätta fast skruvarna i gaspedalen uptill. har lite för tjocka fingrar för sånt pilljobb... ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
Kommer det att läggas ut bilder från Z-träffen i Sthlm på Forumet? Mer känd som "Han som la ut Z-cyklisterns flyer på internet" |
|
|
Askåsen: Z3c 4 ever ska maila bilderna till mig, sen lägger jag upp dem så fort jag kan! Diggar din signatur förresten ;) __ ///M Mer känd som "Z-cyklisten med flyern" :) |
|
|
Bilder bilder bilder! :) /eFx |
|
|
EFx: Har Du fått kärran såld??? :-( /Caspar |
|
|
Caspar; Yepp, igår.. tyvärr =/ Känns lite tomt just nu, men allt har väl sin tid. /eFx |
|
|
The Matzr: jag ligger hemma med flunsan. har här endast 56kbps uppkoppling. Det för lite att maila bilder över. Maila din address så sänder jag en CD med bilderan istället. ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
eFX. hoppas du gjorde en bra affär! Vi måste ta up detta med Z Coupe priskartell.... ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
Z3c: Jag har nu mailat min hemadress till den mailadress som du har angivit i din info. Jäkla otur att du blev sjuk, du åkte ju inte ens nercabbat i måndags kväll ;) __ ///M Mer känd som "Z-cyklisten med flyern" :) |
|
|
Nu har jag lagt upp Z3c 4 ever:s bilder från träffen, 14 stycken blev det. Länk Jag tog ett gäng bilder jag också, men eftersom jag inte har någon digitalkamera dröjer det ett tag med framkallning och scanning. __ ///M Mer känd som "Z-cyklisten med flyern" :) |
|
|
Kul med bilderna, men var det inte fler än Z3c 4 ever som hade digitalkamera? Jag tyckte att nästan alla sprang runt med en kamera. /Kenneth |
|
|
Bra bilder. Mer känd som "Han som la ut Z-cyklistens flyer på internet" |
|
|
Tjena I'm back! Nu vill jag ha en utförlig beskrivning av hur träffen var. Själv kan jag bara säga att Idre var super fint och ölen smakade bra. /Richard |
|
|
Richard: Jag kom till Drottningholm lite före halv sju, då var Tomas och Henrik (Bucket) redan där. Totalt kom det 9 bilar, så man växlade några ord med var och en. Passade på att dela ut mini-Z3:orna också, dock glömde jag som sagt att ge en till ägaren av den ena svarta coupén. När alla stått och pratat samt inspekterat varandras bilar ett tag var det dags för fotografering. Tobias, Tomas och jag styrde upp så att samtliga bilar ställdes i en halvcirkel, med en Z4 i varje ände. Därefter åkte alla i karavan bort till Brostugan där vi bland många andra mötte Asken och starre. Båda två fick en varsin mini-Z3:a som blev mycket uppskattade :) När mörkret började falla gick vi in på caféet för att fika och prata, och därefter började folk tacka för sig och bege sig hemåt. Vi som var kvar sist stack strax före 21 om jag inte minns fel. Jag, Tomas, starre samt Tobias med flickvän begav oss mot Coop Forum Brommas parkering för att ta fler bilder. Dessvärre tappade vi både Tobias och hans tjej på vägen, så det blev "bara" tre bilar att ta kort på. Resultatet syns på länken jag postade en bit upp. Ser fram emot nästa träff (som kanske inte blir förrän i vår?), då kommer jag garanterat, dock med största sannolikhet utan Z3:a :'( Förresten Richard, jag har ritat av stenskottsskydden på ett stort papper, så nu är det bara att tillverka egna! __ ///M Mer känd som "Z-cyklisten med flyern" :) |
|
|
TheMaztr: Tack för summeringen, nog hade jag det ganska trevligt i Idre (fjälluft, öl och lite vandring och jag fick betalt för det!), men jag hade gärna varit med er här nere. Jag kommer väl över någon dag och hämtar stenskottsskydds-ritningen och ev. överflödiga mini Z3:or, om du inte tar dem med dig på måndag. På måndag är väl sista BMW-träffen för året om jag inte läst fel i kalendern, vad sägs om att dra ihop så många BMW vi bara kan tills dess! I'll be there this time! /Richard By Z3MPOWER "Super nua non nosent" |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.