AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
2.618

Ska man skratta eller gråta? (bild) ;-)

Sida 1 av 2
Hehe, lyckades göra en riktigt snygg grej då jag skulle backa in på en avfart för att vända.

Klicka på: Länk

Kan tillägga att inga BMW-bilar kom till skada vid tagning av bilden. Inte det minsta faktiskt!

Som sagt, ska man skratta eller gråta :)

// Björn
anted
skratta.... haha

BIlen tog ju ingen skada!
tr
3.660
trucker
CS 3381

R75/7
325IT-06
330XI M-Sport
325 e30 -93

530DX-12 M-Sport
2002T Tii-74
1502Turbo-75
Volvo 264GL-75 export DE
Mustang HT sprint promotion B(GT) -68
Mercury Monteray -56
Mkt har man sett men detta tar nog priset,hoppas du inte blir sur om jag tycker att det var superklantigt=)
Är du säker att du inte bara ville kolla hur vridstyv din bmw är?
Tur att inget blev trasigt,,,,,,,,

Länk Bmwcs 3381

Länk NY
Visa användare
533
Jackass
523i -99
bilden funkar inte....Vill se!!!
Visa användare
1.626
Hangaround
Audi V8 quattro -90
En morgon förra sommaren när jag var på väg till jobbet (som vanligt lite för sent..) så fick jag tvärnita för en som hade gjort samma manöver, just efter en skymd kurva. Enda problemet var att han hade gjort det med en stadsbuss... :) Han hade gjort samma miss när han backade, och bussåbäket blockerade effektivt vägen. Men Bimmern visade överraskande goda åkeregenskaper, så det gick bra att fräsa tvärns över nån centerpartists mark.

Sex på alla fyra, roligast så!
Reven
Riktigt snyggt gjort =)
Visa användare
533
Jackass
523i -99
hehe Läckert!!
Visa användare
1.528
Morten M
HARTGE M3 CSL (H30) 2003
323 Ci -00
Hehehehehe.

Gråte, tenkte jeg før jeg trykket på linken. Så lo jeg. Ble du ikke forbannet, alien?
jag skulle skratta med gråten i halsen

det är inget kul när det händer, det händer alla nån gång

Hehe, tack tack :)

Hangaround: Haha, en buss! Skickligare än jag då med andra ord.. Stackarn som körde den fick det kanske inte så jäkla lätt sen på jobbet..

Trucker: Ingen fara, håller med till 100%.. Kan bara tillägga att jag inte brukar lyckas med sådana idiotier! Men men, ibland är man inte helt hemma i skallen tycks det.

Morten M: Jag hade nog blivit sur om jag pajjat nå't, men jag såg ganska snabbt att det inte var någon fara. Bilen gled på plattan som lyften tar på, och det var bara blött gräs under, så det var inte en repa. Fastnade bara lite gräs här och var på ett ställe! var ganska lungt med andra ord. Däremot var det inte så jävla lätt att få upp den innan jag fick bogsering av en kille. Då gick det på 30 sek! Kred till honom iaf!

Kan ju däremot garantera att jag blev rätt skiten när bilen började kana neråt :) Riktigt läskigt egentligen, bilen stot och gungade innan den tippade över lite. Jag kunde lyfta bilen så att den stod rakt med en arm i bakändan.. Var på ett hår med andra ord! Jaja, gjort är gjort, eller vad säger man?

Kul med lite kommentarer :)

// Björn
Visa användare
1.424
Patrik_N
[E91] 325iT -06
HAHAHAHAH
erkänn att du helt plötsligt fick för dig att du skulle kolla om du har lika bra puts på kardan som Hasso har... ;-))

Skönt att det inte hände något med bilen iaf.

Mvh
Patrik

_____
8/6-03?Länk
La
799
Lasse Kong
E-36 Touring 97
HEhe
Du kanske ska köpa en X5a eller ?

Skönt att inte bilen pajjade =))

M som i mums
M3 CSL nice
*ASG*

Linna
As
11.614
Asken
750iL L7 -00
850 CiA -95
944 Turbo -90
i3 -22
Kubistar -08
En slank han hit, en slank han dit, en slank han ner i diket:)
Asken
Visa användare
2.049
wolv
330it -02
Haha :) Skönt att äventyret slutade lyckligt iaf!

Du kanske borde byta nick med Jackass? ;)

__
Länk
Visa användare
53
Pshyx
320i -93
Läste inte vad som stod först utan klicka på länken och trodde då att du hade fått punka på vä framhjul och skulle göra ett snabbyte!! ; )

Du lär ju varit ganska RÖD i fejjan när någon passerade!!

**Min bil är ett långtids projekt som kommer gå undan**
ant
=DDD Helskoj att du vågar stå för det!!
Klart en kul grej när inget skadas!

======
Min bil:Länk
no
3.595
nofx16
BMWCS[syd]#5120
"Ähhh såna där SUV:ar är bara trams, det går minsann att ta sig fram i terrängen med en vanlig E36 också" :-))

Skönt att allt klarade sig och att du ser humorn i det hela! Jäkligt fin bil iallafall!

Mvh,
Kalle

____
Min 320iK: Länk
nofx16: thanx för det :)

Jo, när det inte hände nå't så kan man ju inte göra annat än å skratta som sagt.. =)
Och som sagt, vem fan behöver 4-hjulsdrift?

Däremot tror jag att jag lär ha lite bättre koll i speglarna nästa gång jag ska backa in på en uppfart med ett sån't mördardike i närheten, hehe..

// Björn
Ra
385
Rammstein
523 e39 '99 Biarritzblå met
Missade var uppfarten var till en gräsplan på grund av högt gräs i diket en gång - halkade ned med ena bakhjulet. Som tur var fanns det ett trettiotal tjänstvilliga festfixare med som hjälpte till att lyfta bilen rätt. Det var en Ford Sierra så man kanske skulle ha lämnat den där.

____
Don't fuck with another man's automobile.
Haha, nästan straffbart att dra upp den ju :)

// Björn
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.