|
Sida 5 av 5
|
|
|---|---|
![]() 2.682 M3 E46 - Phoenixgelb
X5 E53 - Granitsilver X5 E70 - Space Grey 325 E46 - Alpenweiss (03 optik). 318 E90 - Alpenweiss |
Rakt fram kan vilken döskalle, och tom apan Ola, köra. I det fallet vinner en RS4/6 i händerna på en normalförare. Handlar det om lite bilkörning så blir det det omvända dvs RS4/6 förlorar i händerna på en normalförare, då BMW är betydligt bättre byggd för bilkörning. När jag kör E4 norrut från MMA brukar jag låta stressb...rna tro att de är bäst (det är ju mest rakt fram). När vi närmar oss kurvorna efter jönköping och innan södertälje så brukar de flesta släppa på gasen i högfartskörningen - då hjälper inte +450 hkr och jag tackar för mig med ett leende i bakspegeln. Vad vill jag då säga: Vem som "vinner" handlar inte så mycket om motorstyrka utan mer om kör-skicklighet. När jag jobbade på Arlanda så smiskade jag alla slipsnissar och wannabees på frestavägen i min Mazda GT. Minerna (som oftast) på de som hade potensförlängare var alltid obetalbara. Anledningen till det hela låg i att jag kan köra bil och att jag hade en bil som gick att köra. Audi i all ära men om man inte lägger ned ett par triljoner i köregenskapsförbättrande åtgärder så är de helt kassa totalt sett. Visst! Även jag får ståpäls från stillastående men den pälsen övergår i djup ångest när kurvan närmar sig :( Mvh, Thomas E "I used to jog but the iscubes kept falling out of my glas." |
| Kävlingepågen tycker det står tidigare här i tråden att dom är ganska jämnlika runt bana.. Att du kör ifårn den och den kanske beror på att dom inte är lika erfarna bilförare elelr helt enkelt inte vill chansa att köra av eller liknande.. | |
|
Mr Vain, du har mail. Flåklypa |
|
|
Kävlingepågen, Frestavägen är en superkul väg, där har jag hängt av en E46 328i med en BMW 116i bl.a. En S60 har fått även fått se sig slagen mot 523an. =) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.