|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Nån som vågar sig på en chansning på prisläge på en sån? Den borde ju få samma motoralternativ som på E60 va? Mvh Hosse "anklagar norrmännen för alla stavfeil" Länk |
|
|
Mellan 7-900k // Lazze Länk |
|
|
Lazze: Chansning, eller kalla fakta? Mvh Hosse "anklagar norrmännen för alla stavfeil" Länk |
|
|
Jag har hört att basutförade börjar på 750.000:-, sen tillkommer tillval efter behag och plånbok :-| // Lazze Länk |
|
|
Ser snygg ut på de bilder där den är svart. Den nya designen är direkt motbjudande i silvermetallic. "God smak har alltid varit min ursäkt för att leva ett så dåligt liv" -Oscar Wilde |
|
| Bilen börjar på 700000SEK och har premiär i början av december hos handlarna i Europa. | |
|
Idrive Mk2 med utökad röststyrning är klockren, varje små designpryl får det att kittlas i magen. H_U_D i vindrutan är underbar, avgasljudet påminner om en högtrimmad högkompad jänkeåtta underbart rappt och hårt! Helt enkelt en bil i tiden! Mvh Asken |
|
|
Blöder redan av alla Trisslotter ma skrapar.. men det är väl fan bara att ligga i så man nån gång får lägga vantarna på en sån här skönhet! ______ I väntan på ekonomi för nya 5-serien... Så blir det nog en 530dT. |
|
| Håller med bjoerk, ser ganska ok ut i svart, gräslig i silvermetallic. Supersnygg jämfört med E60 dock... Skulle nog ändo hellre köra MB SL, betydligt stilrenare i mina ögon | |
|
Det går åt helvete. Det enda som inte var lyckat på e24 var bakänden men e63:an är ju ful både framifrån och bakifrån taket är ok. Men de e ju min högst personliga åsikt! mvh Kristian |
|
|
Har Bangle designat den där? Är det ett skämt????? Den var ju riktigt läcker för fasiken! |
|
|
Med lite snyggare baklucka så hade den varit ett mästerverk, men bilen är ruggigt läcker ändå! När M6 kommer blir jag bankrånare ;-) // Lazze Länk |
|
wiseguy |
jag blir fan askåt när jag ser dem bilarna, synd at man har familj nu, annars skulle jag skutta ner till Tyskland och köpa en 645Ci på plats ;) |
| Vad har hänt med njurarna??? Samma harmynta fläskläpp som femman och sjuan... | |
|
Lite mer (mer detaljerade) bilder: Länk /Wille |
|
|
Gillar speciellt bagageluckeöppnaren: Länk |
|
|
Ska ha en sådan sen någon gång när man får råd :) Nya 6 serien är hellt klart den snyggaste utav dom nya BMW bilarna, med z4 som god tvåa och 5 serien som trea. |
|
|
Hej, Jag mötte en för två veckors sedan i Death Valley, den var riktigt snygg! Br Lars |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.