|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
chrille70 |
Jag tycker nya 6-serien ser oerhört bra ut. Härligt svepande och kraftfulla linjer. Och jag gillar "hajnosen" som påminner en om BMW:s klassiska designtraditioner. En blivande klassiker! Hittade en hel drös med bilder. Se och njut! Mvh Chrille |
Espen |
Länk? -Eppe- Born2XLR8 |
|
Du missade nog att klistra in länken :) Mvh, Kalle ____ Min 320iK: Länk |
|
chrille70 |
Oops! Glömde länken... :I Länk |
|
Länk Så j**la rätt och snygg! Tror också på en blivande klassiker. /Wille |
|
Aldric |
Njae .. hmmm .. tja .. Det säger väl allt ;) |
|
ser klart bättre ut än E65 (påminner lite om E21) Saker som gör liver värt och leva: -BMW -Miami Vice -Playstation 2 med GTA Vice City +allt annat |
|
|
Fast I-drive och den "annorlunda" aktern finns tyvärr kvar :( Saker som gör liver värt och leva: -BMW -Miami Vice -Playstation 2 med GTA Vice City +allt annat |
|
|
En skönhet, samt en värdig uppföljare till E31. Vem vill ha en Mercedes CL nu? :-) När cabben kommer får vi se om den kan stå sig mot den undersköna SL... MVH, E38B12 |
|
Buspelle |
Mycket snygg! |
|
Otroligt elegant! Så ska en bil se ut. Lågt tak och 2 dörrar. Ge mig :) ///Daniel Länk |
|
anted |
mums! vilka former |
| Har personligen väldigt svårt för de horisontella breda ribborna längst upp i varje njure. Varför finns de där? Ser gräsligt ut! | |
| Skulle passa fint på min uppfart... | |
|
sån ska jag köpa om ett par år fy f*n vad läcker vill ha en orientblå 645ci med ess kit låter inte det frestande. VILL HA NUUUU!!!! :-) Snart 410 hk 622nm |
|
|
Japp, en sån får det bli...ska bara gå till ATG först :) // Lazze Länk |
|
|
Japp.... en sådan får det bli =) ___ |
|
|
Är det bara jag som tycker att 6'an är väldigt lik en viss ganska känd Aston Martin modell? Tycker mig känna igen formerna i både aktern, fronten, och taket. Kan hända att jag är formblind men jag tycker det är lite för likt... |
|
|
Det kanske det är därför den är så jäkla snygg =) ___ |
|
chrille70 |
Man kan ana många "influenser" från andra märken i 6:ans linjer. Både från Aston Martin DB7, Porsche 996 och Ferrari 456. Med lite fantasi... :) Mvh Chrille |
|
Det är en vettlöst vacker bil, man kan stå och glo på bilderna i evigheter... undrar hur det blir i verkligheten. ____ Don't fuck with another man's automobile. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.