|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
här har ni lite nytagna bilder på bmw-andreas kärra.. ska knäppa fler sen.. Länk //Fredrik Lite BMW Turbo`s: Länk | |
| Skulle vara väldigt tacksam om du kunde ta lite bilder på bakvagnen!! | |
| Bakvagnen är hemlig=) | |
|
moooget=) kan du då iaf svara på hur mkt däck man får plats med i en e30 om man inte kortar ihop en e28-bakvagn?? inte för att den ska sitta i en e-30 då men.. |
|
|
Bygger du inte om bärarmarna får du inte ens in 10,5" slicks. du får nog max in 235 däck. Nu har ja 11,5" slicks så man får kapa hej vilt i bärarmarna, du ska få se kort på bakvagen,bara skoja med dig:) |
|
|
ajdå, det låter inte bra du, min bil ska ju gatbesiktas, kanske blir sura miner på bilprovningen om man kommer med sönderkapade och ombyggda bärarmar??? iofs, gör man det seriöst så kanske det går iaf!!?? låter bra det du, jag bygger 02 och med tanke på att jag nu vet 2 st 02:or som tappat hela bakhjulet pga att medbringaren gått av så måste nåt drastiskt göras åt bakvagnen!!funderar på E30-325-bakvagn oxå, den är väl smalare mellan båda svingarna och naven?? frågan är ju bara hur mkt en sån håller för?? tänker åka med 10"MH bilen är 167cm mellan skärmarna så den är lite bredare än en standard 325 |
|
|
Ska du ha huvudinstrumenten vinklade sådär mycket neråt?? (bara massa gnäll, men med ett sånt bygge antar jag att du redan fått komplimanger så det räcker ;) |
|
|
Daniel: Så riktigt,sitter bara där provsoriskt innan den riktiga instrumenbrädan är klar! Det blir en E-36 bräda avgjuten i kolfiber... |
|
| Seidl fronten...mumms mycket snygg på den saken ska jag härma dig hehe=) | |
mag |
Snyggt !!! Vad är det för färg den ser kul ut :) //Magnus |
ant |
Andreas, det går rykten om att du ska ut och prova bilen..? Stämmer det? Du kan maila mig om du inte vill skrika ut det i etern. Vore väldigt väldigt skoj om du tar en testtur denna säsong! ====== Min bil:Länk |
|
testturen fast med mindra vass motor blir i Västerås den 14onde! Om jag nu får tag på ett topplock. Färgen är Lagunagrön! Mvh Andreas |
|
|
Snyyyyygggtttt!!! Fargen ser hemskt...... ....bra ut :) "It ain't matter if you win by an inch or a mile.... b.tch" |
|
ant |
Är det Lazzat den 14:e? På jo-berg? I´ll be there! ====== Min bil:Länk |
|
Nej de är nån SMF tävling där på jo-berg! Bäckis ska nog köra också.. |
|
ant |
Kul kul!! Jag kommer med bra väder och kamera. ====== Min bil:Länk |
|
Den ser snabb ut på pallbockar =) Grymt snyggt bygge. Cliiiiint! Blanka däck AB www.bmwpower.nu/galleri/visa.asp?id=1265 |
|
| Vevpartiet går iväg till Enem imorgon om jag får lagerspelet uppmätt idag, och går allt som det ska så får man prova launchcontrol och antilag i Vås. Håller tummarna. | |
|
Måste bara få tag på nån som sponsrar mig på 4st 18" OZ Superleggera titanfärgade fälgar! Skulle sitta fint som fan på den bilen.... |
|
| Grymt snygg framifrån!! | |
| Andreas: Gick det bra med Ockelbo 500:an på strippen i helgen hehehe | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.