|
Sida 1 av 5
|
|
|---|---|
|
Länk Är det en B6 3.5 eller? Kollade med bilregistret och dom sa 210 hästar... Oj va jag blev sugen nu..... | |
|
Det är en B6 2.8, undrar över skicket på den eftersom den var så billig men den ser fin ut. |
|
| Synd att man inte sitter på dom pengarna, då hade jag köpt den direkt... | |
|
Ringde på den idag. Några smågrejer men annars fin enligt säljaren. Jag tänkte åka o titta på den iaf.. |
|
|
Anders S.: Det är nog en mkt bra idé dessa finns knappast i dussin antal numera och Sv-såld en tidigare ägare. SKicka mejl till om du hinner/orkar och efter besöket!! |
|
|
Såg också den! =) Det e ju ett kanonpris enligt mig... Anders, ska vi köpa den tillsammans??? =) När ska du kolla på den? Vi kan ju ser över den tillsammans hehe... Mvh Tobbe |
|
|
Kompisen jagar just den bilen så köp den nu inte. Han måste köpa denna så han hajjar att det är BMW som gäller och inte hans gamla (nåja.. 01:a) Alfa som gäller. :) Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. |
|
| Om ingen av er köper den så gör jag det, snuskigt billigt.. | |
| Vi kanske ska ha budgivning på bilen tänkte använda den som vinterbil | |
|
starre är härmed diskad från budgivningen efterssom han tänker använda bilen som salt/slaskplog!!!(borde iofs gå rätt bra med den fina spoliern) :)) Mvh, Kalle ==== Min 320iK: Länk |
|
|
nofx16: Vore det inte smart Alpina på vintern M på sommaren? Och ja spoilern är något lägre än på M bilen så varför inte:)) |
|
|
Tar och håller med Kalle. Här blir ingen vinterbil av en B6:a. Hur kan du ens tänka så? Den är ju helt underbar! Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. |
|
|
Hagalund2306&nofx16: Varför inte?? Bättre att åka 86 på vintern än 02 Asken:Hade liggande några passande vinterdäck som jag kunde köpa för 5000K perfekt |
|
|
Jag sitter o räknar besparingar...Jag vill oxå ha den! Micke K. bmwcs nr.05085 Länk |
|
| Är det verkligen värt att lägga till så mycket när en 316 går så pass bra? | |
|
Att använda den som vinter bil får mig att vilja göra saker som ej är tillåtet!!! Så tänk er för.... |
|
| Fin bil jag får ta mig en titt... Kunde funka som banräcer med en m5 3.6maskin i:) B&Mteknik kan ju få nå å bita i för nästa racesäsong. Det är bara att öppna pluskan.. starre och jag kan ju dela på den, han som vinterbil jag som sommarbil:) | |
|
Asken: Det är ju perfekt 50/50 på kostnaden antar jag? Tur att vintern snart är här...... |
|
|
starre, nu håller jag för omväxlings skull inte alls med dig :) E30 rostar...`MYCKET! M3 -02 rostar förhoppningsvis mycket mindre! Det är synd att provocera fram rost på en sån här pärla genom att ha den som enbart vinterbil. Bättre då att köpa en billigare E30. Men det är så klart dina pengar och den som köper bilen får göra vad han/hon vill med den. Jag tycker bara det är lite synd :) Mvh, Kalle ==== Min 320iK: Länk |
|
|
Nu har jag nosat reda på en till B6b 2.8 jag kan ha som reservdelsbil om något skulle bli krokigt på banan. Klockrent. Tretretti, starre och jag får bilda stall. starre: Vi delar väl 70/50? med tanke på vad mina ombyggnadsplaner brukar hamna:)) Mvh ASken |
|
|
Asken: Hinner Pera slänga in M5 motorn tills ban körning som jag fick mejl om? Nu är vi tre då blir det inte mer än 33% perfekt Johnn kanske oxså är med? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.