|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
oxbow |
Så... ingen bil idag. Dom skulle byta ABS-givaren på ena sidan men den dom hade hemma passade inte riktigt (!).. Dom skulle beställa hem en av rätt storlek. Vadå passa inte riktigt? Ska dom inte sätta dit rätt saker för rätt modell. Bad Rickard som jag skickade mail till att ringa mig under dagen.. inget samtal. :( Men.. imorgon får jag väl bilen om månen står i cenit med saturnus och helvetet har frusit till is eller nått ... Får tacka för samtalet jag fick av Maxad. Tack för all hjälp! Ska följa ditt tips av verkstad nästa gång! Hasso: precis som du förklarade nu förklarade mekaniskern på ett lite luddigt sätt vad som var fel! Du borde konsulta lite som problemlösare :D |
Njuren |
Herregud!Lämna tillbaka bilen 325Hunter |
|
Hur gick de Oxbow ? Bitte, benutzen Sie die Suchfunktion. Bruka sökfunktionen först fråga sen. BMWCS Syd #05392 |
|
oxbow |
Nur har jag fått tillbaka bilen. Bromsarna är fixade och jag har inte fått något mer problem *håller tummarna* Men var det bara absgivaren som spökade så ska det vara fixat nu. Dörrarna är fixade.. fast dom drällde ju ner hela bilen med olja när dom gjorde det. Den var nytvättad och blank innan... var den inte när jag hämtade den. Fick tvätta i 2 timmar för att få bort all sås. Men men.. Nu är allt bra igen! Nu har jag satt ut bilen på annons.. |
|
Oxbow: hsr du nån länk till annonsen? Bitte, benutzen Sie die Suchfunktion. Bruka sökfunktionen först fråga sen. BMWCS Syd #05392 |
|
oxbow |
Måste bara ringa in och betala den först. |
|
oxbow: ska du redan sälja bilen??Vad blir det nu?? wendtan: ska du oxså sälja?? |
|
|
Starre: Jag funderar på det ja. Bilbytarjävulen har viskat i mitt öra att jag behöver en svart e46 coupe med minst 3 liters motor :) Vi får se helt enkelt. Bitte, benutzen Sie die Suchfunktion. Bruka sökfunktionen först fråga sen. BMWCS Syd #05392 |
|
oxbow |
Starre: Blir lite hemligt :) Här är annonsen. Länk |
|
Wendtan: vilket ypperligt tillfälle för dig att skaffa en 330ci...;–) Eller inte kanske. Länk |
|
|
Ufo: Jag är inte lättskrämd, men kommer nog välja en annan vagn än den omtalade. Helst en med nav, men vi får se. Bitte, benutzen Sie die Suchfunktion. Bruka sökfunktionen först fråga sen. BMWCS Syd #05392 |
|
|
Om man inte visste att det var så här, så skulle man inte tro på Oxbow. Som konsument kan man ju faktiskt rösta med fötterna och välja bort Bilcentralens verkstad. Som verkstadsägare är jag i och för sig tacksam för de kunder jag fått som tröttnat på Bilcentralen. Det är lönsamt att serva och reparera BMW även om man är betydligt billigare än Solna och Segeltorp. MVH |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.