|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Bokade "M3Power" hos VV för ett tag sedan, men börjar få dubier nu...tio år är en lång tid att överblicka, att man kör en M3 hela den tiden är nog inte troligt. (De skall gå över till sju tecken nästa år, exakt datum ej bestämt än) | |
|
vad kostar det nu för tiden? ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
| 6 000:- Intäkterna går till den s.k. Skyltfonden som arbetar med att förbättra trafiksäkerheten. Man gör alltså en insats - tjusigt! | |
|
Sani: Och jag som tyckte jag var "wild and crazy" som skaffade ny EU-skylt samt ny skylthållare med BMWPower-url:en. :) En personlig skylt hade jag aldrig vågat... |
|
|
Risken för skadegörelse ökar markant med kaxiga registreringsskyltar. Så trevligt är vårt samhälle. Tyvärr. Det finns en gammal tungviktsboxare i Göteborg som hade sitt smeknamn som registreringsnummer på sin Merca. Efter tredje skadegörelsen tröttnade han och monterade bort skylten. "God smak har alltid varit min ursäkt för att leva ett så dåligt liv" -Oscar Wilde |
|
|
Ja du bjoerck, undrar om det var därför jag fick suffletten uppskuren? Monterade nämligen dit M3-emblemet på bakluckan kvällen innan... Blir nog att överlåta "skylt-rätten" till någon annan! _____________________________ BMW CS #5221 |
|
|
Kör själv med "RISKOK" (På min gamla YZF R6:a) och "FETÅGO" (På Harleyn). MVH Patrik |
|
|
Den jag hade på M3'an har jag kvar, 'ND4SPD', men den passar liksom inte på en 525 Touring ;) Någon intresserad? *Best Man Wins* Confucious say: Man who run behind car get exhausted. |
|
|
BMWCoupe: Har du bytt äger följande bilar:)) Såg en V70R med skylten "hej då" ganska kaxigt eller hur? |
|
|
BMWCoupe: Har du bytt äger följande bilar:)) Såg en V70R med skylten "hej då" ganska kaxigt eller hur? |
|
|
|
|
starre: nä, det har ngn på power gjort... *Best Man Wins* Confucious say: Man who run behind car get exhausted. |
|
| Hur gör man för att boka 7 tecken till nästa år...?? | |
|
Lite off topic.. Varför syns det inte vad man ägt för bilar tidigare ? (även om man angett det) |
|
| Tryck på ditt huvud.... | |
|
7.... =) Mr Vanos *Pedant är bara förnamnet* |
|
|
Mr Vanos; vad sägs om "Pedant" på skylten, då?...Kommer väl alltid att vara aktuellt? _____________________________ BMW CS #5221 |
|
|
hmmm inte dumt, kanske en åtgärd till nästa sommar eller vågar man ha den på 240:in under vintern hehe =) Mr Vanos *Pedant är bara förnamnet* |
|
|
kan man flytta den mellan sina bilar??? M POWER- När du älskar att KÖRA!!! |
|
|
Man kan flytta med sig skylten hur många gånger som helst iunder den tiden man är ägare till den. Vägverket kan dra in den om man miss sköter sig tex lånar ut den till polare eller sätter den på en annan bil osv..... Har haft min 1BJÖRN nu i 6 år o har inte märkt någon ökad skadegörelse på min bil, dock många som komenterar den! Man får ju passa sig lite i trafiken när man är ute o kör, man är ju inte lika annonym längre............ En fördel är att man kan inte kolla upp skylten i bilregistret utan man måste ha det vanliga reg numret..... Lycka till... 1BJÖRN |
|
|
Tar tillbaka förfrågan om någon skulle vara intresserad av min personliga skylt, då jag fått veta av Vägverket, att jag INTE får sälja MIN skylt till någon, om man "inte har ett ekonomiskt samband som föreligger t.ex. mellan man/hustru, barn/förälder (=gemensamt boende, samma adress) alt mellan företag/ägare/delägare, företag/filial alt dödsbo/dödsbodelägare." Jäkla byråkratisamhälle!! Får alltså antingen sätta på skylten på nuvarande bilen (NOT), skicka tillbaka den till VV utan någon ersättning tillbaka, eller spara den till annan bil där skylten passar bättre in. Det sistnämnda får det bli, avvaktar alltså tills det står en Porsche på garageuppfarten istället... *Best Man Wins* Confucious say: Man who run behind car get exhausted. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.