|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Länk Länk Länk Länk Länk Länk /Wille | |
| Vilken plötslig lust jag fick att måla gröna eldsflammor på min bil ... hur kan jag botas :D | |
|
Då får vi hoppas att du hinner sälja bilen innan du förverkligar det ;) Hmm, Topasblå och grönt, mycket fint färgval! /Wille |
|
|
Varför måste dom.... ______________________________ |
|
bmw320cab |
Den silvriga är riktigt "FET" men tror inte att ägarna uppskattar att reg nr är med på bilderna.. |
| Hjälp.... Vart tog alla stilrena originalbilar vägen :) | |
| är de ingen som tog bild på den "feta" svarta bmw som de va så himla mycket folk runt hela tiden?? | |
|
Länk ------- "BMW följer inte utvecklingen. BMW leder den" |
|
|
Vad är det för fel på orginalet? Varför jaa Varför? |
|
|
Hur kan man förstöra en cab på det viset? Original e bäst. Länk |
|
| Stylingvågen har drabbat E36-modellen så hårt att de ostylade bilarna är de som är unika och originella numera. Jag saknar välvårdade E36:or med originalhjul och örörda lampglas utan de vedervärdiga ögonlocken. Vart har de tagit vägen? | |
|
Jag säger bara TUR att jag inte följde somligas tips om att åka till vallåkra. Vilka groteska skapelser!!! Lär må tillräckligt illa av all skum mat på Malmöfestivalen... Mvh, Kalle ==== Min 320iK: Länk |
|
|
bjoerck: min e36 är så gott som i originalskick förutom den obligatoriska nerlackningen och vita blinkers fram+sidorna. har standardfjädrarna kvar (liggandes brevid). försöker att styla så lite som möjligt "Brings Me Women" (Hur det ska gå till?) |
|
| Bjoerck: Kunde inte sagt det bättre själv! Man vet fan inte om man ska skratta eller gråta...... | |
|
Bmwlover: Stå på dig! Smäll dit originalfjädrarna så får Du en ännu mer unik bil som kommer höja(!) sig över mängden. "God smak har alltid varit min ursäkt för att leva ett så dåligt liv" -Oscar Wilde |
|
|
Det fanns faktist en del bilar i originalskick på Vallåkraträffen, bland annat en mycket vacker BMW 2800 Coupé från 70-talet, 635:a och några gamla Volvo och Saab i fint originalskick, men tyvärr får inte dessa bilar så stor uppmärksamhet på den jättelika spackelmässan i Skåne. Men det är alltid roligt att se att det finns entusiaster som vill hålla sina bilar i originalskick, särskilt när det gäller äldre bilar som man inte ser till vardags. E36 är ju trots allt en vanlig bil så om några faller offer för plast- och spackel-tortyr så tycker jag inte att det är hela världen (därmed inte sagt att jag tycker bilarna på bilderna var snygga! Bland det värsta jag sett!). MVH Niklas, med BMW 518i -87 ORIGINAL bortsett från CD-spelare och lite rost :'( |
|
|
bjoerck>hehe "Brings Me Women" (Hur det ska gå till?) |
|
|
Jag brukar hävda att folk får göra vad de vill med sina bilar men det här var bara för mycket. Grov skadegörelse, varken mer eller mindre! Får titta på lite bilder av snygga originalbilar för att återställa den psykiska balansen... My Bimmer is my mistress |
|
| Fråga: Drakdekalen som satt på huven på den silverfärgade, var kommer man över en sådan? | |
|
Seriöst...Vad gör ni som inte gillar stylade bmw´s¨på denna avdelning av forumet!? Håll er till till avdelningarna för respiktive modeller istället.. Blir så himla trött...varenda gång nånn skriver te.x kolla här en snygg bmw. Så kommer någon : Sönderstylad , Varför måste dom, Varför förstöra en bmw. Mitt liv: Länk |
|
|
Tommy^, Seriöst...varför läser du dessa inlägg om du stör dig så mycket på dem? Detta är ett forum, till för att man ska kunna diskutera, och för att ALLA ska få utlopp för sina åsikter. Det vore inte så kul om alla tyckte exakt likadant, eller hur? Mvh, Kalle ==== Min 320iK: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.