|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
hur mkt skulle man kunna lägga på den? ifall man kanske kan få ner den i pris? om nu man skulle bli intreserad? måste kolla upp först o främst om den e imp. m.m.. tacksam för alla svaren :) |
|
|
Hej ! NEJ NEJ NEJ Kolla in andra annonser och bilfirmor efter en seriös bil med smakfull styling . Utan M3 emblem om det inte är en M3a . jag har alltid sagt Rätt emblem eller inga emlem Raw power + Turbo M3 CSL nice |
|
|
Ta er en titt på: Länk Den kostar nästan 25k:- mindre än den förra..ngt värt att ta sig en närmare titt på eller? |
|
|
Smaken är som baken, men det var äkta kebab edition över den bilen!:-) Det räckte för mig att se den vingen, nu är morgonen förstörd! Mvh Abbe Länk |
|
|
För LITEN vinge????? Håller med Abbe, det där var verkligen en Kebabtruck! *L* |
|
|
Kebab kärra ! Man behöver ju inte överdriva så där . Och kasta på ett boeing 747 bakparti eller ?? Raw power + Turbo M3 CSL nice |
|
|
håller med Lasse kongo man ska inte få skiten att lyfta men men man får ju ha vilken vinge som man själv vill. Men det finns ju gränser. Varför rulla på 19" när det finns 20" |
|
|
jaha, så var den dagen förstörd också av en kebabtruck :( svart ej nerlackad 325 med vinge från nått boeingplan och taskigt monterad överdragsinredning, huvvva "Brings Me Women" (Hur det ska gå till?) |
|
|
Så kan det gå när en fjortis börjar mästra på en BMW och tror han är nån styling kung . Raw power + Turbo M3 CSL nice |
|
NOLL7NOLL |
usch |
|
Bjoerck: ??? 20-25 k???? Nu får du väl kamma dig. Den är ju inte värd 69k men komer säljas långt över 25!!! För 69 borde man hitta en fin ÄRLIG och bättre utrustad 93:a eller så. Jag kränger iväg min 95:a för runt 80. och då har den det mesta + 17" BBS RK2 fälgar. (så fort den är reparerad från vandaliseringen bara..) |
|
Tesfes |
Årets sämsta M3-wannabe!! Emblemet är ju det enda som är M3! Fel kjolar,speglar,sidolister..... En aning negativ kanske, men den ser "bonnmekad" ut. På tok för dyrt för den bilen. Jag skulle satsa på en nyare originalbil typ 320 coupe. (Mjäkigare maskin men hellre det.) |
|
denna såg ju bra ut iaf! Länk "Brings Me Women" (Hur det ska gå till?) |
|
|
Japp jag håller med Bmwlover. Men det va ju lite skillnad på pris med. Men som morsan säger vill man va fin så kostar det =)) Raw power + Turbo M3 CSL nice |
|
|
Jag skulle inte betala mer än 20-25kkr för en importerad 91:a. Kolla gärna vad motsvarande bil värderas till enligt branschens gröna lista. Är bilen i mint condition och mätartalet kan verifieras kan den kanske vara värd något mer men det är inte mycket. "God smak har alltid varit min ursäkt för att leva ett så dåligt liv" -Oscar Wilde |
|
|
Alltså, jag säger inte att du vill betala mer än 20-25 utan att den kommer säljas för betydligt mer och således var värdet högre än 20-25kkr. OBS, jag hävdar inte att den är värd några 69kkr..... |
|
|
Hubbe325: ...Och jag sa bara vad jag skulle kunna tänka mig att betala för en 325:a från -91... Så gamla bilar som de tidiga E36:orna är väldigt varierande i skick. En kanonfinbil sv-såld bil med låga mil på mätaren är värd mer än 20-25kkr enligt mig. Den bil som diskussionen startade kring anser jag dock inte var i perfekt skick. Dessutom är den direktimporterad och har en mätarställning som gör att det ringer varningsklockor i mitt huvud. Mvh Bjoerck, nykammad och fin. "God smak har alltid varit min ursäkt för att leva ett så dåligt liv" -Oscar Wilde |
|
|
Ok,ok, då pratar vi om olika saker, blir bara trött på värderingarna här. Jag vet ju vad du vill ha för din bil och där värderar du ju inte ner på samma sätt. |
|
|
Nu var ju samtalsämnet om det var en M3 eller inte. Ingen M3 fronspoiler, inga M3 sidokjolar, ingen M3 bakre diffuser, inga M3 speglar, inga M3 sidolister, M3 märket sitter fel, -91 fanns inga M3 på modellprogrammet (-93 coupé, limmon kom först -95). Mert: Om du köper bilen, lova mig att du tar bort M3 märket. /Wille |
|
|
blev inge köp! e klok nog o väntar.. tack för alla svar :) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.