|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Ute efter en 325´a, hittat en i Uppsala, jäkligt snygg faktiskt, va ner och kollade på bilfirman idag men bilen var på annan ort men på väg till Uppsala om nåra dagar.. Passat på o kolla bilderna på bilen då jag tycker mig se att de verkar stå ngt annat än 325i på bakluckan.. ngn som kan hjälpa mig att tyda vad de står eller om embemet bara e utbytt? Länk Länk | |
| emblem menar jag förståss.. | |
| Det är ett M3 Emblem... | |
| Det står M3 på bakluckan. | |
| om det nu vore en m3a så har ägaren för det första tagit bort speglarna :) | |
|
Tänk på att om det sitter ett M3-emblem på bakluckan på en 325, kan ägaren/före detta ägaren vara en oseriös posör. Vilket också kan tyda på att bilen är ganska hårt pressad. Någonting jag har fått för mig bara.. Snygg var den dock, men bort med M3-emblemet. |
|
|
Nix. Det står i den ursprungliga posten att det är den 325'a. Sen tror jag inte att någon skulle byta ut sina M3-speglar mot 'vanliga' E36 diton. Noterade även ett par ögonlock på framlyktorna. Undrar hur många E36'or UTAN ögonlock som numera rullar inom rikets gränser. x_X |
|
|
Den har inte M3-speglar, M3 bak- eller sidokjolar eller M3 frontspoiler (kan kanske ha, men den borde väl stuckit ut iaf liiite?), så allt som är M3 på den där bilen är som sagt emblemet... Dvs utbytt. //Koffe |
|
|
Ahh, fanns ju två länkar =) Hade inte M3-frontspoiler heller, som jag trodde/tyckte mig se =) //Koffe, som kör e36 utan ögonlock ;-) |
|
|
Länk kolla länken.. det står inne på deras hemsida att det är en 325 -91 automat. Med tanke på priset 69.000:- för en M3-eblem trimmad BMW som har ca 15.000mil på mätaren.. (Hmmmm!!!!) Bilen är en import med taskig inredning. Snyggt diskret fäste för mobiltelefonen, undrar om han använde genomgående bult att fästa den me oxå? Att sedan kladda ner hela inredningen med billiga BMW-eblem ,känns inte direkt som en bil jag skulle vilja ha. ...jimmy |
|
| Problemet är bara att om polaren vet nånting om utseendet på BMWs M-modeller så faller ju lögnen... Å vet han inte det är kanske risken stor att han inte vet vad M betyder överhuvudtaget =) | |
|
m3 utan m3 optk? nja seastream styled |
|
| 70k för en 91:a...skogstokigt. Jag kan sätta ett M5-märke bak på min 520, så kan du få den för 40k, och lura kompisen lite billigare. Skämt åsido, skippa den bilen. | |
|
så de e för mkt att begära 69,000:- för den bilen eller? med tanke på att de är från en bilfirma..?? i annat fall så va den jäkligt snygg..bortsett från få inredningsdetaljer..ex mobilhållaren.. |
|
|
Usch va ful. Inget illa menat, smaken är som sagt delad. Kolla istället om du hittar en någolunda original. Sen kan du ju styla själv. Risken är nog mindre att en bil i originalskick är hårt körd. Men det är bara en gissning. Lycka till. Mvh Petter |
|
| Visst är de lite dyrare på bilfirma,men att lägga ut 79000:- på en 91:a känns lite som ett överpris...kan säkert hitta en 325-93 som har vanos för de priset (privat alltså) | |
|
Eftersom alla nu har sagt vad som INTE är M3 på bilen så vill jag bara tillägga att den även säga att den saknar M3 sidolister, M3 mätarhus. Samt att M3 aldrig har gått att köpa med standarstolar. Håller med "Koffe", allt som är M3 på bilern är 69-kronors emblemet. PS. M3 e36 började säljas med årsmodell 1993. |
|
|
+ att M3 E36 inte finns i Automat. Det finns betydligt finare bilar än den till ett bättre pris. Bara att fortsätta leta.. Det tog ett halvår för mig att hitta min pärla. Och den va i nyskick och går som en klocka trotts sina nästan 9år på nacken.. Gav 75 000:- för den fullutrustad/full servad + tjejkörd hos en bilförmedlngsfirma. Så att lägga 69 000:- på den bilen skulle jag aldrig göra.. |
|
|
69000:-?!? Oj, oj, oj.... E36 är en hopplöst föråldrad modell och skall kosta därefter. Bilen är importerad och är snart tretton år gammal.... Miltalet skulle jag kolla både en, två och tre gånger. Finns det inga BMW:ar i det här landet som gått över 20000 mil? En stilla undran bara... Kolla vad bilhandlarnas gröna lista värderar en 325 -91:a till. Har för mig att det är 5-10000:- Sen skall det dras av för att den inte är svensksåld också. :-) Jag skulle kunna tänka mig att betala 20-25kkr för bilen. Mycket mer är inte tidiga E36:or värda. "God smak har alltid varit min ursäkt för att leva ett så dåligt liv" -Oscar Wilde |
|
|
Här finns det en bil i rätt prisklass. Länk Skulle inte förvåna mig om objektet dyker upp hos någon bilhandlare i Sverige med 9800 mil på mätaren och en prislapp på 75000 spänn... "God smak har alltid varit min ursäkt för att leva ett så dåligt liv" -Oscar Wilde |
|
|
Vill du ha automat så finns en fin i börsen med VANOS! Automat är bekvämt |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.