|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Tycker de va en superdag i dag...hur fint väder som helt och hur många snygga bilar som helt!! helt underbart helt enkelt... håller ni med? | |
| sorry för min stavning,ska va helst i stället för helt...är lite trött.:) | |
|
Underbar dag, sjukt varmt bara! någon mer än jag som fick mindre hjärtstillestånd när de drog igång den där besten med 6000 hästar? Lät MYCKET ;D Länk |
|
|
Ja d var en kul dag! Fast Lördagen i Helsingborg var inte så tokig den heller, såg inte till så mkt poliser heller, inte som d brukar vara:) seastream styled |
|
|
Ja, lördagen i HBG vart helt underbar, en massa bilar, såg knappt några poliser heller. Tur att det vart gött väder på Vallåkra mkt at se. Blev lite trött på min bil i lördags, så jag gav nycklarna till min flickvän o hennes kompis så jag kunde åka runder i en Alpina istället, Tusan vad den gick =)) - hoppas på en j*vligt bra sommar =) Länk |
|
Flesh |
Hoppas ni såg vårna Monter på vallåkra... Streetandsound och Highspeed import... Med rökmaskin tjejer och tokfräscha bilar... antar att ni såg oss inne i stan på kvällen också med en gul bmw m3 och en silver svart leon och en orange cheva alla med grönt neon under...... |
|
Har hört lite olika svar nu Hur ställer sig Polisen med att det finns neonrör monterade på bilar? |
|
|
jo hehe! de fanns lite pulver i den där dragstern!! Men såg/hörde ni den där chevan som hade sånt frukstansvärt ljud i bilen,typ 12 slutsteg mm... |
|
|
Jag kom en sak till, Speakern, han gjorde mig galen mot slutet! Det ända han sa var "upp med händer, upp med händer",,,"applåder...", dahh;S Länk |
|
| håller me Christian,blev lite tjatigt på slutet + att Mc-uppvisningen blev otroligt tajatigt mot slutet av dagen,gjorde ju samma saker varje gång. | |
Flesh |
chevan gör 137 db... det är ett jävla tryck i den när man kör den..... |
Flesh |
fel av mig....... det var inte den bilen jag menade... :) |
Cribba |
lyckades ta mej ner på lördagen då de inte va mkt att se ! fast kvällen inne i stan va härlig med mkt bilar ! Min förra bil Länk |
| Blä snuten stoppade mig för mina blåa angeleyes :P som tur var fick jag inte mer än en tillsägelse | |
|
Körde både dit och hem utan både halvljus och skattemärke utan problem... Vissa har ju tur. -( ALPINA POWER )- MVH Alecci |
|
|
hehehe jo de va ju en fin dag, både lördan o söndan, men söndan så blev amn lite trött, ja körde ner me farsans bil, (blå 9-5:a) o när vi skulle parkera så dog servot (efter en liten spinning av mej på gruset) o sen koka bilen, då frålar polarn bak i bil, "för helvete remmen til allt på dilen har ju gått av, stäng av bilen för fan!!!!" fan va kul tänkte ja o kollar lite under huven (va ju 40 mil hemmifrån me farsans bil =) som tur va så visade sej att remmen bara hadde hoppat loss, men man va ju tvungen o skruva isär halva bilen för o få på den igen =) saab o deras jävla påfund, dom har ju fan bara en enda rem i motorn som driver alla pumpar o generatorn o liknande =) svinkul =) nån som såg mej när ja o polarna låg under o i belen o laga aset eller? mvh Erik (O==00==O) 02 rullar fetast |
|
anted |
Mycket lyckad träff. Det enda man kan klaga på var att man var tvungen att passera miljontals v**vo innan man kunde se de fina bilarna. Lite besviken över att det inte var någon M3 e46. Såg ni gubben som kom dit i ferrari 360... lagom kaxigt. Polisen stod bra placerade efter träffens slut. Hade de hastighetskameror? |
|
polisen står alltid där. Kan ha varit farsan polare me ferrarin ;D Länk |
|
| de fanns väl en M3 E46 där om ja inte minns fel,men helt orginal typ!? | |
anted |
Jag såg bara en e46:a. tror det var en 330 med alpina fälgar. |
|
Vad skall man med E46 M3:or till när det finns E30? ;) Mycket trevliga bilar på plats, men en del är lite väl "over the top" för mig, kanske börjar bli gammal? Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.