AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

BMW-träffar och sammankomster
1.053

Eftersnack Vallåkra 2003

Sida 1 av 2
Tycker de va en superdag i dag...hur fint väder som helt och hur många snygga bilar som helt!! helt underbart helt enkelt...

håller ni med?
sorry för min stavning,ska va helst i stället för helt...är lite trött.:)
Visa användare
1.465
ChristianF
Alpina B3 Touring-96 Nr:10
325iT -07
Underbar dag, sjukt varmt bara!

någon mer än jag som fick mindre hjärtstillestånd när de drog igång den där besten med 6000 hästar? Lät MYCKET ;D

Länk
Visa användare
401
seastream
118d -08
Ja d var en kul dag! Fast Lördagen i Helsingborg var inte så tokig den heller, såg inte till så mkt poliser heller, inte som d brukar vara:)

seastream styled
di
64
dimman
325 CAB -94
Ja, lördagen i HBG vart helt underbar, en massa bilar, såg knappt några poliser heller.
Tur att det vart gött väder på Vallåkra mkt at se.

Blev lite trött på min bil i lördags, så jag gav nycklarna till min flickvän o hennes kompis så jag kunde åka runder i en Alpina istället, Tusan vad den gick =))

- hoppas på en j*vligt bra sommar =)
Länk
Flesh
Hoppas ni såg vårna Monter på vallåkra... Streetandsound och Highspeed import... Med rökmaskin tjejer och tokfräscha bilar...
antar att ni såg oss inne i stan på kvällen också med en gul bmw m3 och en silver svart leon och en orange cheva alla med grönt neon under......
di
64
dimman
325 CAB -94
Har hört lite olika svar nu
Hur ställer sig Polisen med att det finns neonrör monterade på bilar?
jo hehe! de fanns lite pulver i den där dragstern!!

Men såg/hörde ni den där chevan som hade sånt frukstansvärt ljud i bilen,typ 12 slutsteg mm...
Visa användare
1.465
ChristianF
325iT -07
Jag kom en sak till, Speakern, han gjorde mig galen mot slutet!
Det ända han sa var "upp med händer, upp med händer",,,"applåder...",

dahh;S

Länk
håller me Christian,blev lite tjatigt på slutet + att Mc-uppvisningen blev otroligt tajatigt mot slutet av dagen,gjorde ju samma saker varje gång.
Flesh
chevan gör 137 db... det är ett jävla tryck i den när man kör den.....
Flesh
fel av mig....... det var inte den bilen jag menade... :)
Cribba
lyckades ta mej ner på lördagen då de inte va mkt att se ! fast kvällen inne i stan va härlig med mkt bilar !

Min förra bil Länk
Al
119
Al*
325(320) -91 Turbo
Blä snuten stoppade mig för mina blåa angeleyes :P som tur var fick jag inte mer än en tillsägelse
Visa användare
686
Alecci
BMW 640d xDrive GC '14
Körde både dit och hem utan både halvljus och skattemärke utan problem... Vissa har ju tur.

-( ALPINA POWER )-

MVH Alecci
Ja
1.557
JaJsEn
320IK -88
750IAL Highline -90
318I Touring -91
325IX -87
320I -92
R80/7 -78
hehehe jo de va ju en fin dag, både lördan o söndan,

men söndan så blev amn lite trött, ja körde ner me farsans bil, (blå 9-5:a) o när vi skulle parkera så dog servot (efter en liten spinning av mej på gruset) o sen koka bilen, då frålar polarn bak i bil, "för helvete remmen til allt på dilen har ju gått av, stäng av bilen för fan!!!!" fan va kul tänkte ja o kollar lite under huven (va ju 40 mil hemmifrån me farsans bil =) som tur va så visade sej att remmen bara hadde hoppat loss, men man va ju tvungen o skruva isär halva bilen för o få på den igen =) saab o deras jävla påfund, dom har ju fan bara en enda rem i motorn som driver alla pumpar o generatorn o liknande =) svinkul =)

nån som såg mej när ja o polarna låg under o i belen o laga aset eller?

mvh Erik

(O==00==O)

02 rullar fetast
anted
Mycket lyckad träff. Det enda man kan klaga på var att man var tvungen att passera miljontals v**vo innan man kunde se de fina bilarna. Lite besviken över att det inte var någon M3 e46.

Såg ni gubben som kom dit i ferrari 360... lagom kaxigt.

Polisen stod bra placerade efter träffens slut. Hade de hastighetskameror?
Visa användare
1.465
ChristianF
325iT -07
polisen står alltid där.

Kan ha varit farsan polare me ferrarin ;D

Länk
de fanns väl en M3 E46 där om ja inte minns fel,men helt orginal typ!?
anted
Jag såg bara en e46:a. tror det var en 330 med alpina fälgar.
Visa användare
516
_Johan_
320d Touring '09
330ci '01
Vad skall man med E46 M3:or till när det finns E30? ;)

Mycket trevliga bilar på plats, men en del är lite väl "over the top" för mig, kanske börjar bli gammal?

Länk
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.