|
Sida 4 av 4
|
|
|---|---|
|
Tackar! |
|
Rocketcheese |
Nån som har köpt nåt av den här killen? Länk |
|
ja, köp inte av honom!!!! Sned, tunn och allmänt dålig kvalitet så här ser fronten ut: Länk |
|
| Det där så knappt ut som racing finish...lite skillnad från bilden som är i annonsen!! | |
|
den duger som mall men är långt ifrån färdig. Måste förstärka den för att den ens ska hålla formen. På vissa ställen är den genomskinlig... |
|
Rocketcheese |
Falsk marknadsföring så det stänker m.a.o. Synd! Jag ska iofs bara ha den till att göra plugg ifrån, men ändå... |
|
säg till så får du låna min |
|
Rocketcheese |
Tack för erbjudandet! Jag har tillverkat formar för baklucka och motorhuv, och tänkte sätta igång med spoiler och skärmar i vår. Jag kanske hör av mig då....:) Just nu är det för kallt i mitt sk. garage... |
|
ok, bara att du hör av dig. Denna fronten kommer att ligga tills nästa vinter troligtvis Jag har även sidokjolar, m3 baklucka, vanlig m3 front, c-stolpe, mm :) |
|
|
nu finns takluckan till e30 som form färdig hos rpglasfiber i kalix jag blev mäkta imponerad över resultatet jag har varit där titt som tätt i ett år nu och inspekterat och fått se resultaten det man skickar får man så enkelt är det många som klagar har också skitgrejer som kommer och då blir det inte slätt och fint så nu ska han få ta sig an huven,bakluckan och skärmar någon som har en fräsch baklucka? bättre pengar på banken än i tanken: Bmw dieselpower |
|
|
vad är det för företag som säljer glasfiberdelar?? nån i närheten av umeå eller :)? skulle behövt en huv till min e30 iaf... |
|
|
rp glasfiber heter företaget som är i kalix dom skickar med bussgods så den biten går att lösa lätt. bättre pengar på banken än i tanken: Bmw dieselpower |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.