AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Styling
1.141

Hamann, Hartge eller MVR?

Sida 2 av 2
Imola:

Ser väldigt sänkt ut.....blir det stötigt när du kör??

Och sen säger du att bilen är har satt sig mera hmmmm

Skitsnyggt med dom fälgarna.....lite avis
Japp, den hoppar riktigt när det är lite hålor. Hoppas det blir bättre imorgon när jag höjer upp den lite. Vill inte alls ha den så här låg. Tänkte först väga in den, men hittade ingen som kunde det.
Starre:

Jag kan inte köra bilen nu, det bara skrapar i så det låter som bilen skall gå sönder... Så höja är ett måste!
Zx
632
ZxD
E46 M3 -03
Tur det finns försöks kaniner ;-)
208
nöjdet
530d Touring-99
såg din bil i göteborg i fredags på e6:an då måste du haft på dom nya fjäderbenen för den var grymt låg. grymmt snygg är den iallafall. imola röd är så jävla snygg.

Länk
nöjdet:
Jadå... Satte på dem i tisdags. Tack förresten!

ZxD:
Ja, för någon måste ju vara först!
Håller med om att du har en ruskigt snygg kärra Imola!
Imolarot är klockrent på e46 M3.
På bilderna tycker jag att sänkningen såg helt ok ut men det är klart, sätter den sig ytterligare någon cm kan det bli tight att vrida ratten mer än ett halvt varv:(

/Wille
WilleW:

Fram är det kolugnt... Det är bak! Däcken börjar få en fin imolaröd färg...
Imola: Jag tror att jag såg din bil på BMW i Mölndal för någon vecka sen. Den var verkligen skit snygg. Det ska vara lågt... men gud förbjuder skrapning... det skarappade på min bil förut med (min förra) och det är fruktansvärt.

/Wille
Zx
632
ZxD
E46 M3 -03
Fick just veta att diffusorn från AC/S är på rest till mitten på sep. *snyft*

Imola: Du får svänga förbi en dag nu när vädret till låter ;-)
Nu är bilen högre igen. C:a 1½ cm tillgodo hela vägen runt hjulet. Ser mycket bättre ut. Får ta lite bilder när jag tvättat bilen... Det roliga var bara att när jag åkte hem så när jag kom ut på Mölndalsleden så började bilen vibrera som satan, körde snabbt (inte fort) in på närmaste mack och kollade... Då hade personen ifråga som höjt bilen glömt att skruva fast vänster framhjul! Tur som bara den att det inte lossnade.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.