AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Styling
1.139

Hamann, Hartge eller MVR?

Sida 1 av 2
Zx
632
ZxD
E46 M3 -03
Vilken fram spoiler (läpp) tycker ni är snyggast?
Har seriös beslutsångest!

Haglund2306
316i Compact -97
BMW Original CSL.

Bitte benutzen Sie die Suchfunktion.
Haglund2306:

Bra svar :/
Och för det andra så behöver man bevisa att man äger en M3 CSL för att kunna få köpa delar som är specifika för den. Det finns ju iofs kopior, men det är ju bara töntigt att ha! Lika patetiskt som de som sätter på en Rieger M3 front på sina "vanliga" 3-serie bilar...
Zx
632
ZxD
E46 M3 -03
"Det finns ju iofs kopior, men det är ju bara töntigt att ha! Lika patetiskt som de som sätter på en Rieger M3 front på sina "vanliga" 3-serie bilar..."

Kunde inte sagt det bättre själv!

Dr. H
540i -98
Hamann såklart!!!
Är det någon som vet vad Cslen spoiler kostar?Och isåfall vad det kostar att få den ditt satt??
Starre > Vad menar du med spoiler?
Imola:

Fram läppen som sitter längst fram under grillen, den ser något annurlunda ut på cslen än den vanliga m3an
Okej, har sett kopior på den i USA. Men kommer inte ihåg priset. Och vad BMW tar får man ju inte reda på om man inte har en M3 CSL (eller en snällare handlare än mig) :)
Smaken är som smaken smaken kan inte vara töntig bara skild från sin egna, för vem är, i annat fall töntigast...
Töntig är inte att våga låta andra se vad jag egentligen vill ha utan att bry mig om vad andra tycker...
Attt kunna se innebörden av en text det är inte töntigt det är IQ
Låta var och en göra efter sin smak utan att bli töntförklarad för att någon vågar gå emot massan, mogna lite tack..

Länk
no
3.595
nofx16
BMWCS[syd]#5120
Hartge, utan tvekan!

Mvh,
Kalle

====
Min 320iK: Länk
kilen:

Ifall det var mig du syftade på så har du nog inte förstått innebörden av mitt inlägg... Jag menade att det är patetiskt att försöka få folk att tro att man har en M3 fastän man inte har det. Dekaltrimmning är nog det värsta som finns. Men tycker man att Riegers M3 front är snygg så visst... Sätt på den bara.
Zx
632
ZxD
E46 M3 -03
<--- Dessa delar blev det!

Jag har en kompis som har nya H***a CTR med KW coilovers v2 som han ställde ner max, den blev SJUK lååg.

/Wille
ZxD:

Kanske läge för ett bild så vi andra kan se hur det blir när du har fått på godiset:))
Zx
632
ZxD
E46 M3 -03
Japp, så fort alt är monterat LOVAR jag att det kommer bilder ;-)

ZxD
E46 M3 -03
Har precis fått ett mail där det står att jag borde ha grejorna om 2 veckor så bilder borde komma upp om ca 3 veckor
ZxD:

Vi ser fram emot det:))))
Zx
632
ZxD
E46 M3 -03
Jag med ;-)
Så här ser min M3:a ut med KW v.2 i lägsta läget bak och c:a 5-6cm sänkt fram (går att sänka lika mycket till).

Länk
Länk
Länk
Länk

Och JA, bilen skall höjas. Ser för djävlig ut!
Kanske skall tillägga att bilen satt sig ännu några cm nu. Bilderna är tagna direkt efter montering.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.