|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
| Den är ju helt underbar och vilken skillnad till 320:n jag hade är! fint drag..nu e man glad =))) | |
|
Jackass: Grattis, själv har jag haft min i 2 år, fortfarande lika nöjd :) //Palle Länk |
|
| Gratulerer da ;) Hvilken modell er det? | |
| Tackar :) Man har bara lust o gå ut igen bara köööööööra..Jet kommer att älska mig nu! | |
| Det är en E36.. | |
|
Morten M: Jag drar till med en vild gissning = 328i Touring (E36). roadZter |
|
|
Morten M: Jag drar till med en vild gissning = 328i Touring (E36). roadZter |
|
| hehe ja det står till vänster här <---------- | |
| Øy, det sto bare "328i" i går. Hmfr! | |
| grattis till bilköpet jackass hoppas du blir nöjd... | |
| Jag e sååå jäkla nöjd :)) | |
anted |
Grattis till den nya bilen jackass... Vad fick du för 320:n? |
|
Tackar! =) Jadu han tog ju sitt lilla "häfte" fram och fiifan 63000 spänn ville han ge mig först..hugaa!! jag fick upp den till 85200 iaf! helt ok när jag fick behålla mina nya LM fälgar för 16000kr!! och mina gamla friktionsdäck |
|
|
Jadu brorsan jag har faktist inte grattat dig för bilen än! Grattis, lite mer klös i 328:an va ;) |
|
| Tackar tackar..det går inte att jämföra med 320:n.. | |
| Var köpte du den Jackass? Köpte en likadan för en månad sedan. Helt underbar bil! | |
| jag köpte den på classcar i sthlm. Ja jag håller med den e GREJJT!! | |
| Vad kostade bilen? | |
| 160000..gått 6700 mil bara..din då? | |
|
Jackass: 160' kr låter dyrt jämfört med t ex den här välutrustade, svensksålda lågmilaren (dock ingen touring): Länk Men det viktigaste är inte priset utan att du är nöjd! =) roadZter |
|
| Just den var väldigt sliten på förarmattan och sätet för att bara gått de milen. Inga besiktningspapper fanns mm...inget för mig alltså. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.