|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
|
Tar med mig en Z4:a och en stylad Nissan 300ZX också.. (jo jag vet, det står Nissan, men han är bilfantast, så jag tycker det får gå ändå.. :)) /eFx |
|
|
han får väl tejpa över nissan märket ;-) ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
För överigt: kollade med Brostugan dem hade inte Kanal 5. Men är det nån som har en Boxerbox så kan vi se Motorjournalen där säger dem... ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
Har en Boxerbox och tänkte precis på det igår, att jag skulle kanske ta med den ifall att det fanns en TV där... hade jag varit ett uns mer förutseende hade jag ju tagit med den. (Ärligt talat så trodde jag dock dom hade 5:an där..) /eFx |
|
|
Dem ska skaffa det till nästa år säger dem. Tar du med boxen ? kanske ska du kolla med dem om kablar och sånt? e-mail är: info@brostugan.nu . Du kan referera till min tidigare email. MVH Tomas ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
Z3C; Bor i Uppsala men jobbar i Stockholm, tyvärr lite långt att åka hem för en plastlåda och ett 30 minuter långt tv-program =/ Men om någon annan har en så ta gärna med! /eFx |
|
|
Ser ut som att VHS får gå varm i dag :-) ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
Dyker upp i en ......golf? Näe bara BMW ju! E60 får det bli:) Mvh Asken |
|
|
vad hände på träffen?? vi som bor lite längre bort och säckert dom som inte var med undrar.... nåja jag undrar i alla fall ///J "Don´t try to fix me, I´m not broken!" |
|
|
defiant: Vi blev totalt nio bilar (2x Z4, 1x 2.8 Coupé, 1x M Roadster, 1x M Coupé, 4x 2.8 Coupé), vi tog några bilder som var fetare än den du la ut tidigare med några Z:or utanför ett slott ;) Tomas (Z3c 4 ever) ska skicka bilderna han tog till mig senare idag så lägger jag upp dem. Kan även meddela att både Asken och starre nu är Z3-ägare! :) __ ///M Mer känd som "Z-cyklisten med flyern" :) |
|
|
Tack för en trevlig träff:) Som ovanstående säger äger jag nu en grällt färdag z3, läckert:) Åkte på diagnostur med Z3C 4 evers fläkt och kunde tvärt emot hans teori konstatera at bilen gick ganska bra, iaf upp till 190 som jag provade men att den behövde både en 4hjulsinställning och balans av framhjulen. Hörde även rykten om bromsuppgradering.... Samma tankar som jag har:) Ny aftonträff på torsdag 4/9 på Spångacenter. Fileafton på krogen tre kockar. Mer info kommer i separat tråd. Mvh Asken |
|
|
Tack asken för "ganska bra" betyget. vågar du köra ikapp med containern? :-) ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
Z3c: Du får snart se mig, fast mest bakljusen av mig då:) Hittade dom något på TC? Kika inb på torsdag, ta tanten med dig om du inte får utegångstillstånd, se separat tråd:) Mvh ASken |
|
|
Nja, vi kom överens om att jag kör till dem direkt nästa gång jag känner att jag inte få full effekt. det blir lättare att hitta eventuellt fel. Det verkar som om det är nåt som kommer och går...(fast som sagt, det kan vara inbilade problem...man blir lätt fartblind) Starre: drog du på för fullt på Ulvsundaleden innan vi svängde av mot B&W ? I så fall har jag nog ingenting att oroa mig för, kändes som om jag hade lite till godo på dig...? fast jag avundas dig SMG lådan. vid såna accelerationer är det en klar fördel att kunna växla med händerna på ratten ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
Tomas: Jag tyckte du klagade på att din bil gick dåligt? :) __ ///M Mer känd som "Z-cyklisten med flyern" :) |
|
|
jag vet inte riktigt. jag tror jag kan ha blivit fartblind....efter att ha provkört E60ian så kändes bilen som dynamit igen...så mycket tyder på fartblindhet. ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
Nu har jag lagt upp Z3c 4 ever:s bilder från träffen, 14 stycken blev det. Länk Jag tog ett gäng bilder jag också, men eftersom jag inte har någon digitalkamera dröjer det ett tag med framkallning och scanning. defiant: Nog såg det snyggt ut med alla Z:orna i en halvcirkel framför slottet? :) __ ///M Mer känd som "Z-cyklisten med flyern" :) |
|
|
Jämför bilderna från Drottningholm med denna bild Länk , nog var vår lite mäktigare? :) __ ///M Mer känd som "Z-cyklisten med flyern" :) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.