|
Sida 1 av 3
|
|
|---|---|
|
Hej Som tidigare förannonserades på Z forumet kommer vi hålla en lokal träff för Z bilar 1 septemebr. Vi träffas på parkeringen vid Drottningholms Slott kl 18.30 Därifrån tar vi oss i samlad tropp till Brostugan där BMW CS håller sin måndagsmöte. Efter lite fika och samspråk med likasinnade BMW entusiaster tar vi en sväng enligt olika förslagna alternativ som borde kristallisera sig tills 1 september. Det viktiga är att vi kommer då ha feedback från mötet i Jönköping angående bildandet av BMW Z CAR CLUBB SWEDEN Vi kommer kunna då diskutera detta lokalt med hänvisning till eventuell undersektion med säte i Stockholm. Självfallet är det inte bara Stockholmare som är bjudna. Och självfallet ska icke Z bilar få hänga på som vanligt i dessa sammanhang. (starre, känner du piken?) ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! | |
|
Jag kommer! /Richard By Z3MPOWER "Super nua non nosent" |
|
|
Räkna med Röda Raketen! :) ///M |
|
|
låter kul! hoppas man får vara med trotts att man är ny här? |
|
|
Black Z3: Klart du får vara med, det är ju för bland annat dig vi har denna träff. /Richard By Z3MPOWER "Super nua non nosent" |
|
Mr Hamann |
Ska försöka dyka upp då. Låter nice det här! // Mr Hamann |
|
Jag kommer så klart! /Henrik |
|
|
Såg i andra trådar att även: Caspar, eFx och Beijnoff kommer att närvara. ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
Z3c 4 ever!: Tack för den du:))hmmm får se om man verkligen vågar komma..... |
|
|
Jag kommer! Var har "Cartén" tagit vägen måntro? /eFx |
|
|
Det är hans fälgar jag köpte! han kör numera i en svart 328 E46. TV, GPS you name it. Men han säger att han saknar sisådär 150 hästar... ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
Z3C: Ok, vet du var han köpte den?? /eFx |
|
|
nån i Luleå tror jag har sa. ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
Eller bytte han månne med den där killen i Örnsjöldsvik som ville byta till en Z3 M Coupé? /eFx |
|
|
Jag vill minnas bestämt att han sa Luleå. Vi kommenterade just detta med saltet och Luleå. ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
Vilken av parkeringarna vid slottet pratar vi om?? Den första (från stan sett) lilla asfalterade eller skall vi smutsa ner bilarna på den stora grusplanen (Ni kan ju gissa vilken jag föreslår...:-) Som sagt i annan tråd: Jag kommer givetvis!! /Caspar |
|
|
Bra då är vi redan 11. 12 om pgr69 kommer. Dessutom har jag träffat en kille i går vid brostugan som var på BMW CS möte med en svart 2.8 som sa att han antagligen kommer då är vi 13. Så kanke blir vi runt 20 till slut ( om man räknar Starre oxå alltså:-) ) ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
Kan vi inte vara lite fräcka och åka upp på gårdsplan vid slottet!? Alltså inte inne på det inhängnade området utan bredvid, de har ju en liten gårdsplan mellan 3 hus bredvid slottet. Kalle är ju bilintresserad, han kanske sticker ut huvudet eller kommer ner om han ser oss. I och för sig är det ju grusplan där, men det tror jag alla parkeringar på Drottningholm är. Richard By Z3MPOWER "Super nua non nosent" |
|
|
z3mpower: Bestämnde vi inte det i går? Du skulle ta kontkakt med Madelen och calle så vi kunde köra in på parkeringen och få en fika?:)) Z3 4 ever!: ev måsta jag bort den dagen...... Ps.Tack för i går z3mpoer,Z3 4 ever!,doggie |
|
|
Har sett en svart Z3 Coupé (gissar 2,8i) om man åker "fel" väg via Stora Skuggan, runt liljansskogen, är det någon här måntro?? /eFx |
|
|
Är man välkommen även om det står 330i bak på bilen? I så fall kommer jag gärna med min trimmade touring! // Jocke - Wiling - |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.