AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

BMW-träffar och sammankomster
2.552

1 SEPTEMBER, DROTTNINGHOLM

Sida 2 av 3
eF
900
eFx
520d Touring -09
"Självfallet är det inte bara Stockholmare som är bjudna. Och självfallet ska icke Z bilar få hänga på som vanligt i dessa sammanhang. (starre, känner du piken?)" <-- Kom å lajja lite du med, med oss! De e självklart roligare ju fler vi är!

/eFx
Alla är välkomna så som det står i början av tråden även om Z bilar är "huvudatraktionen"

____
Supercharger: Less stressful, more exhilarating!
Visa användare
4
Wiling
330i -01 (trim)
Då kan ni troligtvis räkna med en färsking! Första gången jag träffar någon från BMWPower - om man räknar bort den där gången jag körde om en hel kolonn BMWs med min hoj ute på Ekerö för någon månad sedan ;-)

// Joakim

- Wiling -
Nu har jag skippat min lacktid i dag för att kunna komma i bimmern den första...dem sa i Bollmora att det skulle ta mer än 5 arebetsdagar... Är riktig sugen på det mötet och det skulle inte bli nån hit om jag dök up i en Peugeot i Drottiningholm... :-)

____
Hu
3.734
Hubbe325
520dAT -08
i Drottningholm??? på heter det väl, det är ju en holme eller är du mullvad?
Hubbe, njaaaa: i så fall "på" Lovön men "i Drottningholm" i och med att i det här fallet är det inte ö namn utan ortsnamn. Men dock kan det bli "på" Drottningholm så som i "på Drottningholms slott"...eller? Dock har kungen inte bjudit in oss så vi håller till på slottsparkeringen och då kan man nog hålla sig till ett "i" :-)

____
Z3 c 4 ever!:

Du vet väl att motorjurnalen börjar samma dag??

Motorjournalen - måndagar 20:00.
Premiär: 1 september 2003

eF
900
eFx
520d Touring -09
ThaMaztr; Ska du tvätta? :P

/eFx
Visa användare
4
Wiling
330i -01 (trim)
Räkna bort en cool bil och dess förare. På måndag har vi booooring kundgolf på jobbet. Jag, VD och en gubbe till ska spela golf med en bunt tråkiga direktörer *suck*

Kör gärna förbi Sollentuna GK med hela kortegen på väg till eller från Drottningholm och tuta som f-n. Vi är på banan från kl. 13 till 18 och därefter blir vi fulla i baren

Jocke

- Wiling -
eF
900
eFx
520d Touring -09
Hahah.. du måste lära dig prioritera Wiling.. Golf står mot BMW-träff, valet är ju lika självklart som enkelt! ;)

/eFx
z3
1.388
z3mpower
123d coupe -09
X3 2,5i -07
Tjena alla glada.

Jag kan tyvärr inte komma, måste till Idre och jobba.
Om jag hinner tvätta bilen i kväll åker jag dock till Rosenberg i morgon.

/Richard
Visa användare
4
Wiling
330i -01 (trim)
Givetvis borde prioriteringen vara till träffens fördel, men har man sålt sin kropp till firman får man skylla sig själv!

Liten tröst är att jag i alla fall kör BMW till golfklubben...

Honda idag - känner mig som en svikare mot BMWn, men som tur är har hondan bara 2 hjul ;-)

Hur länge kör ni runt på Ekerö på måndag? Kanske man kan ansluta efter golfen och därmed slippa äta gratis och dricka gratis sprit?!?!

- Wiling -
Halloj!

Hoppas det blir bra väder på måndag, ja är helt övertygad över att det kommer att bli en kanon träff tyvärr kan jag inte komma själv :( men jag hoppas ni klarar er i alla fall... Jag får försöka pricka in en träff nästa år.

Starre har helt rätt Nya Motorjournalen startar på måndag 20:00 så jag hoppas att ni har tillgång till Kanal 5 där?
Har sett programmet själv och ni kommer inte bli besvikna.

Ha så kul & kör lugnt!

// Doggeli
Wiling:

Med tanke på att det är motorjournalen börjar 20.00 så nja....tur att det finns PDR.Det kommer säkert att finnas folk kvar om du kommer efter rundan dvs 18.01:))

Hubbe325:

Kommer du den här gången??skit samma om bilen ser lite vandaliserad....

Doggeli:
Om jag blir besviken på programet kan jag klaga hos dig då:)))

Z3 4ever!:

Hur ser prográmet ut om det nu finns något???eller har det bara skickas ut till Z-bilar:)))

Starre: jo du får väl göra det :) för er som inte har video så går ju det i repris på Lördag 14.25.

//Doggeli
Bu
241
Bucket
535iA - 87
Ni har väl också förtstått att det är DIF - AIK på Råsunda klockan 20:00!!

/Henrik
Visa användare
2.985
Caspar
750iA -95
Måste tyvärr meddela att jag inte kommer ikväll, då jag fått barnvaktsproblem... :-(

Casper:

Finns det inte barnstol till Z-bilarna?:))ta med barnet detta kan vara en av de sista Clubmötet för i år??

Väl möt Casper:))
eF
900
eFx
520d Touring -09
Klockrent inslag där Doggeli! :)

Syns ikväll allesammans!

/eFx
vädergudarna verkar gilla BMW...det ser riktigt bra ut just nu vädermässigt. hoppas det håller i sig.
Starre: vi är nog inte lika bra organiserade som våra Z bröder på västkusten. Vårt program än så länge att mötas på Drottningholms slottsparkering och efter en stund åka ner till Brostugan för att ansluta till BMW SC måndagsmöte.
Därefter dem som har tid och vilja tar en sväng. Det fanns tidigare en hel del förslag på routen i en annan tråd men det bestämmer vi på plats.

____
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.