AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Allmänt om bil och trafik
1.105

nytt forum vore kul!

Sida 1 av 2
bm
2.125
bmw-andreas
M3E30 963hk@950nm
Tycker bmwpower ska ordna ett nytt forum som är uppbyggt tex som Zatzy och fmcs, med pm och alla finesser!

Tycker inte ni de också???

ps
399
ps
9-5 2.0t Biopower -05
Nä.
Fl
1.526
Flayer
318 Cabrio - m50b25
skulle vara kul med en bild på sin bil i sidan av rutan... klart de med modem kanske inte klarar det ... :-)

Mvh/ Daniel

Länk
bm
2.125
bmw-andreas
M3E30 963hk@950nm
Känns lite gammalt de här...

Skulle vara kul om dom orka göra om

li
1.959
liste
535i -89
Jag tycker det är befriande att detta forum inte har 5.324.564 smiliesar och avatars och annat, utan koncentrerar sig på det som är viktigt - det som skrivs.

Visst, någon form av mer "konstant" inloggning och pm-system skulle väl kanske vara en kul grej...

Iövrigt tycker jag som sagt att "renheten" är befriande och en stor del av charmen med BMWPower-forumet.
Ek
539
Ekman
BMW 325 CSL 88
BMW 635 CSI 84
Håller med andreas. Ett nytt forum som gör det hela personligare. wwww.supramannen.com är ett mysigt forum med bra finesser.

BMW 325 IMSA/CSL under konstruktion
ICQ#126319414
B1
541
B1
520iT -91 E34(brukis)
323i -79 E21(bygge)
325i RB25GTS -90 E30(lekbil)
www.sporthoj.com är samma sak. Ett kanon fint forum, men jag håller med om att det är rent och snyggt här utan smilies och avatars och "skit"

LADDA!!!
//
169
///Majk
540iAT '96 Individual
"Diaper express"
Det forum som zatzy använder sig finns att ladda ner gratis och det fungerar mycket bra och är väldigt lätt att hantera. Det jag saknar lite i detta forum är att man inte kan redigera sina egna inlägg i efterhand, automatiskt inloggning samt en mysig PM funktion. Allt detta har phpbb forumen och man själv styra om det ska vara massa smileys eller inte.
Forumet finns att tanka ner på Länk och är relativt enkelt att installera.

488
JohnnyB
320d xdrive -08
Nja.. kan hålla med om att det kanske inte är det roligaste stuket på det här forumet.. MEN! det är mkt skönt att slippa scrolla ner 30 ggr / post bara för att allt är så stort. Gillar den kompacta stilen här, litet bra typsnitt..
Det rymms ju bara ca 2 posts / screen på andra forum, och då har jag ändå 1280 i upplösning.
Samt att dessa forum ofta saknar "senaste 100" funktionen. (som jag alltid använder på detta). Och utan en sån funktion tittar sällan folk i del av forum som de sällan besöker, och får lite svar.. vilket gör att folk lägger in posts i fel del av forumet bara för att det är mest besökt.
Enda nackdelen med detta forum tycker jag är att man inte kan editera sina posts.
Jag förstår inte vad ni pratar om för autoinloggning..? för mina uppgifter står ju här när jag ska posta = autoinlogg ?
Jo
488
JohnnyB
320d xdrive -08
Jag menar.. kika in på dessa forum, och se de som använder en avatar samt signatur som tar upp en hel screen bara för att dom ska säga tex "ja"
(Här hade det varit smidigt att kunna editera min post istället för en ny dock) ;))
chrille70
Varför ändra på ett vinnande koncept... :)

Mvh Chrille
nej nej nej som det är nu, inga smileys och jätte bilder utan "plain and simple"

Sök inlägg först, fråga sen! (gammalt BMW-power ordspråk) Länk
Re
456
Real Power
e28 528i -83
Detta forum är toppen bra! Lätt överskådligt och inga larviga jätte smileysar över allt!!

Seriös information ska komma i en seriös förpackning!!
Nej nej nej ingen variant på zatzy eller var det nu heter:))

less is more
Pl
1.902
Player
BMW 420d M-sport
Automatisk inloggning??? Har ni vissat att sätta en bock i rutan "Kom ihåg lösenord"?
Pl
1.902
Player
BMW 420d M-sport
missat skulle det stå.
Visa användare
837
MetallicaMats
E36, lagad med SAAB-lack.
Låt forumet vara i fred! Ypperligt som det är. TACK BMWPOWER CREW!

Två bilar är fler än en..
da
1.996
danielb
I4 M50 -24
Har surfat och jobbat med Internet i snart 7 år nu och jag har ännu inte hittat något annat forum som har en sportmössa att konkurrera med detta, ser jag en enda smilesgubbebild här så drar iaf jag!
As
11.614
Asken
750iL L7 -00
850 CiA -95
944 Turbo -90
i3 -22
Kubistar -08
Vill man ha smileys kan man fördriva tiden på andra mindre kvalitativa forum:)
_k
60
_kent
316i -92
Varför inte använda Länk . Bättre/stilrenare forum finns knappt.
Det är gjort med tanka på att just vara snabbladdat, inga onödiga funktioner eller annat. Bara dom "viktigaste" funktionerna finns.

Helt klart värt att ta en titt på!

Carpimp
Saleen S281sc
En av anledningarna jag fastnade på just detta forum är att jag avskyr alla "julgrans" forum. Smileysar, bilder överallt o s v. Detta är alldeles lagom. Det är i alla fall min åsikt.

MVH Morgan.

Länk
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.