AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
2.243

BMW Group bötfäller sina kunder

Sida 2 av 3
Visa användare
1.245
powerkjell
Seat Ibiza Cupra -14
Jag jobbar som Skyddsvakt kring ett ansenligt slott i Stockholm. Parkeringsbevakningen är bara en ytterst liten extratjänst som jag utför. Slottet vill ej stöta sig med de som visar god samarbetsvilja, utan lämnar först en skriftlig varning. Först vid upprepade felparkeringar åläggs P-böter. Det tycker jag känns riktigt.

--------

Vad bra att jag fått insikt. Jag är så glad att jag fick betala dessa bötespengar. En röd lapp likt den jag själv lämnar på felparkerade bilar inom slottsområdet är ju tydligen inte alls rätt... Så hädanefter blir det den tunga boten direkt. Varenda bil, spelar ingen roll hur kort stund - skall bötläggas.

Tack Harri för dina fina ord. Ser fram emot att klistra lappen på din bil...
bu
2.655
bumper
318d -14
320i - 20
Porsche 911TT -07
Lamborghini -12
Porsche 911 Turbo -89
Harri:

Varför är du alltid så negativ i dina inlägg? Kan du aldrig vara positiv utan alltid måste kritisera?

/Edvard
BMW CS # 4503
Visa användare
ProPro-medlem
23.268
hasso
520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247
Monark 50S 69-71
Ariel LH Colt -1954
Yamaha xs400 12E Seca -82
Captur Intens II-19
Usch va jobbigt det måste vara både bilägare och 08
alldeles för mycket folk på ett ställe.
Har en kompis som byggt två Testarossa på Fiero-chassi
till 08 kunder. En av bilarn var tillbaka för en lackskada, fulla hanskfacket med p-böter men samtliga var utskrivna på en Ferrari och inte Pontiac detta var några år sedan men han behövde inte betala böterna för de var felaktiga.I min stad finns varken p-mätare eller
p-automater 10.000 inv. men rätt många Bmw-ägare flest
verkar det var yngre förmågor i importerade 3-serier.
Vägra betala dessa p- böter

Hasso
Visa användare
1.245
powerkjell
Seat Ibiza Cupra -14
Hasso>>> Jag avundas dig. Längtar hem till de djupa skogarna.