|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
Dark Rider |
om man ska kolla 0-200 på nån motorväg så ha man väl nån polare som åker före å kollar sen slå man en pling å kollar om de e grönt! |
|
Ni pratar om glädjemätare undrar hur rätt trippmätarn och kilometermätaren visar? Jag kommer precis från en bilsemester och båda 2 har samma bil och det skilde faktiskt ca 35 km på våra trippmätare.. |
|
|
Hej ste!! sist jag toppade bilen så varvade bilen ca 6400 varv/min. ursäkta men vad menar du med nollsjunoll? |
|
|
320i E36 toppar 215 km/h enligt BMW. Upp till 200 går den som ett troll, sedan blir det trögare. My Bimmer is my mistress |
|
|
Varför inte mäta 50-150 istället. Då är det bara en växling (2an till trean) som behövs, och man behöver inte vara nån Montoya precis för att köra. (Min förra Vä Sutti R gjorde 100-150 på 5,5s!! Inte illa för en traktor) //Marin |
|
|
Men Marin vad har du gjort?! VOLVO?! My Bimmer is my mistress |
|
| Ingen som har testat ännu? mest snack ju ;o | |
|
AMET: Det var en som skrev ett inlägg här som kallade sig för det Ska Testa i helgen när tillfället kommer.. Ste |
|
|
>330 Japp, Vä Sutti som slit o släng (oslagbar familjebil) och Porsche 944T alt. 968 på ingång. Hörde att du oxå sneglade åt Porsche hållet :) //Marin |
|
|
Kan ingen skriva tider istället för att snacka om allt annat. Kan skriva på min bil ingen BMW men ändå ngn refererens så gick det på 24sek. |
|
|
Marin jag kör 330 ett år till kanske, sedan blir det 996 Carrera om Gud vill och plånboken håller. :-) My Bimmer is my mistress |
|
| Min Vä sutti gör 210 på mätaren. Det tog 2min att komma upp dit :) | |
|
Rydberg... Vad du har för bil skulle kanske också vara intressant att veta om man ska kunna referera till något. Har du en Ferrari F50 och jag inte får samma tid som dig så behöver jag ju inte gråta blod... ;-) |
|
NOLL7NOLL |
Ste :Vet ej varvtal men ska hem nu och så här dax på kvällen kan man sträcka ut bilen lite så vi får se.... varvtal kommer i morgon... |
|
Masade upp 325:an (E30) i 225 på mätaren alltså. Inte dåligt orkat av "gammla Bettan". Dessutom hade jag folk med som tyngde ner. Det ska väl tilläggas att det tog sina sekunder att komma upp i den hastigheten. Har du råd att INTE köra Tyskt? Länk |
|
|
ravve: hmm stog alltid ute till vänster förut! Det är iaf en Audi S2 coupé -92 |
|
| Min gjorde 240 på mätaren :) | |
| Tack ste nu förstår jag bättre:-)). | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.