|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Bilar är till för att användas. :-) Jag använder min nästan varje dag året runt. Touringklubben: Länk Min sida: Länk |
|
|
Får väl också bidra med en putsbild: Länk Vad säger panelen? :) __ Länk |
|
|
Trevligt Wolv... Den ska vi damma ner i morgon.. :-))) Touringklubben: Länk Min sida: Länk |
|
|
Mycket fin puts wolv! Mvh/Soki Länk |
|
|
Bra jobbat Wolv! Du kan få putsa min pärla också om du vill.. =) /Nicke |
|
|
Tack för era omdömen :) Micke: Tyvärr är den inte blank och fin nu efter regnet igår :( __ Länk |
|
|
Måste lyfta denna tråden med ett par bilder som några beundrare tog på min motorhuv i går när vi var på Malmöträffen. :-) Länk och Länk Extra kul att fotograferna inte kunde gömma sig. :-))) Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
Micke Olsson: Oj vilken puts!!=D Tog själv några "puts" bilder för några dagar sen, tyvärr inte den bästa kvaliteten på bilderna dock: Länk Länk Länk Länk Länk Länk Ny bild 12april- Länk |
|
|
Läckert att fånga dom solröda molnen i huven! Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
blänker fint på både micke å sokis bilar! måste ha tagit ett tag att få dem så blanka! undrar hur ja får min titanfärgade bil att blänka såå.. hmm =) /Cronor |
|
|
Ja satan vilken puts ni fått till! Snyggt! Ska ut och ta lite bilder jag med, ska se om det blir bakläxa med polermaskinen först bara ;) Synd att jag inte hade digitalkameran med mig när jag i helgen polerade upp min svärfars SAAB 900 som inte vaxats eller tvättats på flera år.. snacka om att det är tacksamt att polera en sån bil. Fick spendera 3h i GDS hallen för att få den ren först :) / Peter |
|
|
Polermaskin? Här kör vi för hand.;o) Nä seriöst vill ha maskin men jag vet inte om jag vågar göra det själv....ingen vänlig själ i sthlms trakten som kan visa mig hur man gör?=) Ny bild 12april- Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.