|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Imola säker på att dom inte lurat på dig en Skoda med M3 look? ;-) _______________________ Letar 540iA Touring 00- |
|
|
Känner inte heller igen mig då det gäller missljud. Är det möjligtvis som så att du har monterat i andra högtalare eller något sådant? Min inredning har jag inga problem med. |
|
| Inga problem här. 1600 mil och inga fel, förutom att jag jobbar för mycket och inte hinner köra så mycket. Blir inte bättre av att man jobbat i München i ett par veckor i sommar och hela tiden påminnts om bilkörning. :-/ | |
|
Helt orginal förutom hjulen är bilen. Men det är lite irriterande småljud. ZxD: Ganska säker... BMW Group i GBG är hur schysst som helst, min bil har ju varit i deras verkstad 6ggr sedan jag köpte den :/ ;) |
|
|
Jag har inte så stor erfarenhet av dom på verkstan ;-) Men försäljarna tycker ja inte om als, dom har inte vart annat än ohjälpsamma. Tacka veta ja Asplunds i Borås dom vet hur man tar hand om kunderna! _______________________ Letar 540iA Touring 00- |
|
|
jag hade precis startat en tråd om hjälp angående M3 köp men tolka mig rätt nu när jag säger att jag hoppar över det tills ja har råd med en helt ny M3a :( angående skramlet som ni pratar om så är det faktiskt ganska vanligt i Coupe modllerna det har jag också i min bil , brist på kvalitet måste man väl få säga Keep Your Distance This is a BMW ;) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.