|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
|
Johan: Jag har inte grejor till att fixa fram filmerna på nätet. Men de är ändå inget kul jämfört med dina. Jag skall dock försöka lägga upp lite foton från ena körningen i somras. Skall försöka göra det nu i dagarna =) ///Egget |
|
|
MatroxMGA, Nej det min är silver och ja, det är sjukt kul där. eFX, Tack! |
|
dunstan |
johann: ja du kan verkligen köra bil du! ;-) Så skall en M bil köras! |
Zafiro |
Jag tycker Mfunf kör mesigt, hade dragit honom med 325:an, lätt |
|
Har precis sålt bilen min. Köparen kommer o hömtar den på torsdag. Och efter dessa filmer så vetifasinimej om det inte blir en m3a iallefall. Det e ju en potent racevagn med plats för 4 för rätt skapliga pengar trots allt. Snyggt kört Johan! M-POWER!!!!!!!!! Länk |
|
|
*ryser* S**an i gatan va gött.. Två bilar är fler än en.. |
|
| Anders W: Tror att Johan nästan hade kunnat köra lika fort med samma mods i m5an så det hänger nog mer på föraren än bilen :o) | |
| Johann: Jag tycker nog att du kör ganska mjukt. Det är inte några direkt överaskande rattrörelser eller inbromsningar. Men fort går det. =) | |
|
Tack alla! :) Anders W, Jo M3:an är mkt bättre på Ringen men även den är för tung. BDrei, Jag tar det där som en komplimang. :) Fast minst en gång då du åkt med har det varit häftiga rattrörelser, bl a i Karusellen. :o |
|
|
johann: Det var en komplimang. :) Och manövern i Karusellen var nog väldigt nödvändig. Det är i såna lägen man inte ska vara en sävlig förare med taskig reaktionsförmåga. =) |
|
|
Johann: Hade du för mycket gas i utgången av rondellen när du fick öva på reflexerna? M3-97 |
|
|
Karusellen ska det vara,inte rondellen!!! M3-97 |
|
| Hehe rondellen :) Tack för den! :o) | |
|
MM, Nej det var olja i Karusellen. Bakändan ville hoppa ur snabbt! :O |
|
|
Johann: Det är ett konstigt fenomen när man kör en bil med dubbla kupéfläktar :DDD Jag skyller på Asken som vanligt, jag försökte bara hänga på :))) //Stephan _____ Länk |
|
|
Fortfarande nyfiken på det där om Askens svartflagg? Ingen som vet? _________________ ///Majk Min bil @ Länk |
|
| Askens svartflagg var inget allvarligt. Nästan lite löjligt, men regler är regler. Han bromsade lite sent och var tvungen att använda en del av banan som vi inte får köra på. Vill banägaren ha det så så måste vi rätta oss efter det. | |
|
Var på Ringen i måndags o körde, det fanns en blågrön (vet ej vad färgen heter) M3 som jagade Fahrertraining-CSL:en (?), det gick undan! Hade även turen att bevittna en Enzo+ 360 Challenge Stradale, men dom körde inte under den tiden jag var där, tyvärr... (Var nere på Hockenheim o kolla på F1 hela helgen; har nu sett (o plåtat) ALLA bilar jag suktat efter de senaste tio åren, men inte en enda Lambo?) _____________________________ BMW CS #5221 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.