|
Sida 2 av 4
|
|
|---|---|
|
Alpina Jimpa: Skrev felö där som du kankse märker.. Man vill ju så klart att det inte ska missljuda nått! ______ I väntan på ekonomi för nya 5-serien... Så blir det nog en 530dT. |
|
|
Förstod nog vad du menade:) Jocke har kört hög 9a, så han e grym. Och om inte den gröna kört en 10a så kör han nog iallafall en 11a under gynnsamma förhållanden. Tror han körde en mitten 12a året han vann i Gävle, men jag tror d kan vara ny ägare på den bilen nu. Han hette Johan Blomkvist, tror han har byggt nytt, men kan inte svära på d. jimpa |
|
|
Bimmerante: Jag vet av däck men det är 4 stycken 225/50/15. Bra mönster i dom. Michelindäck. ///Daniel Länk |
|
|
Det blir kalas det här, verkar bli bra klass på tävlingen också. Jag lägger in länken så kan alla som vill kika på program och sånt om helgens aktiviteter. Länk |
|
| foppa: tack men det är framdäck till min 02:a och jag ska nog inte ta fram stora knäckjärnet! | |
|
Alpinajimpa, du har rätt, Johan har byggt nytt. Det var han som hade den "blanka" turbo bilen. Det stod något i stil med Shine don't take you home eller något liknande på bakrutan på den. Mvh Abbe Länk |
|
|
Ahh,stämmer bra det, den som inte va finast på träffen.:) Åsså va d Billman med vinnarbilen och spjuvern med den blå E-30n. E d bekräftat att den gröna kommer upp, och vem har den nu? jimpa |
|
| Så vilken tid ska vi samlas nu då? Börjar närma sig. | |
|
Faaan!!! Får inte till 02:an till lördagen, kanske jag kan åka på söndag om jag lyckas, nä det ser ut som om jag får åka familjebilen istället. |
|
|
Tror vi gör en Marginell förändring av TIDEN! Vi åker ifrån hamn runt 10.00 istället då sättna börjar kl 10.00! Så alltså kan vi ju samlas i Hamnen Mellan 09.30-10.00... Blir detta bra!? Sen forsätter vi ju träffen uppe på sättna så klart =) Och hejar fram Jocke och Jimpa!! Roligt att det kommer lite folk i från Härnösand med =) Och om ni träffar nån BMW åkare så nämn att det är träff i stan för dom nu imorgon! Maila mig om det är några oklarheter och alla är välkommna! Se detta som en första träff så kkan vi få igång lite träff verksamhet här i Stan med =) MVH Johan Björk ______ I väntan på ekonomi för nya 5-serien... Så blir det nog en 530dT. |
|
|
Ja frågan är om man vill vara där när det börjar, det kan ju vara kul. Då bör man nog träffas senast nio iaf. Är vi morgonpigga filurer tro?? :) |
|
| Nu låg man ett steg efter iaf :) | |
|
Men jag tror det räcker med att åka runt 10.. då är man där i ganska bra tid... Men det går bra för mig att köra 9:e med.. men jag tror vi ska hålla oss kvar i stan tills kl 10 då det var sagt det ifrån början så att alla hinner komma dit osv... ______ I väntan på ekonomi för nya 5-serien... Så blir det nog en 530dT. |
|
|
Jag kommer nog dit kring 9.30 snåret till hamnen så man hinner med lite. Så lanSar vad säger du, ska vi åka från Härnösand kl 09 ? theprophet: jag hörde att du var till hsand idag och handlade av en polare till mig :) |
|
|
Så det är 9 som gäller nu! Mycket möjligt att det är en fin kompromiss mellan "faaan, är det redan morgon", och "man skall hinna se lite med" =) kl 9 på hamnplan med andra ord! Om det är någon som mot förmodan funderar över vägen dit, ring mig på 070 559 79 70 så skall jag guida så gott jag kan :) Ses på lördag! // Björn |
|
| Foppa: Ja det blir väll runt 9 tiden vi får åka isf | |
|
Blir nog ett gäng från Ånge som möter upp er i hamnen, bland annat ett par M5or, min fd svarta oxå. Å sen hoppas jag vi ses däruppe om inte annat. jimpa |
|
|
Okaj.. Jag finns nere i Hamnen från och med kl 9.00 då.. men som sagt vi åker inte innan 10.00 upp till sättna så att alla hinner komma! Så Samlings tiden bör ju bli runt 09.30 då! Foppa: Jo, det stämmer bra det.. var och köpte mig några bättre beggade däck, då mina är heeelt slut fram nu =) Hade inte mina Caster stags bussningar gett upp så hade jag klarat mig.. men ack nej =) AlpinJimpa: Låter alldeles kanon det! Okaj.. då lägger jag ut mitt nr nu om det blir några oklarheter om vart vi ska mötas.. jag scoutar upp en bra plats i hamnen ikväll. Vill ju få så öppen yta som möjligt! MVH Johan Björk 070-6157441 Länk (min bil) ______ I väntan på ekonomi för nya 5-serien... Så blir det nog en 530dT. |
|
|
Jag vet inte om jag kan följa med till Sättna, men skall försöka möta upp i hamnen för att få kika på lite fina bilar iallafall :-) Det är alltid gratis ost i råttfällan... |
|
|
Erito: Ja det är klart du ska komma ner till hamnen iaf! Så får man kika på lite AC schnitzer godis med då kanske =) ______ I väntan på ekonomi för nya 5-serien... Så blir det nog en 530dT. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.