|
Sida 4 av 4
|
|
|---|---|
|
Jo, bilderna laddas upp nu... Har haft lite att göra nu när man har semester... Men lugn alla, bilderna laddas upp så de ska komma här på förmiddagen... BTW Juhani, hur mycket plats har du på servern? |
|
|
Nu är bilderna upplagda till allmän beskådan... stensth: på den servern har jag ca 67Gb ledigt utrymme just nu.. /Juhani En BMWlös stackare... |
|
|
Juhani: Vad är det för bilder som laddats upp? Har jag missat några fina bilder eller...=/? När kommer nästa träff att bli förresten?! // Tobias Eklund |
|
|
Bilderna finns att kollas på följande adress: Länk Jag har ingen aning om när nästa träff blir... men det skrivs väl här på forumet... jag ska fråga mikko om saken imorgon. /Juhani En BMWlös stackare... |
|
|
Hej å hå !! nu blev jag glad åt att få se lite mera bmw bilder , alltid lika kul . Är det någon som har tängt tanken att fara till hoting ( nästa lördag 16/8 ) ?? . mvh lars |
|
| Då jag har semester och är hemma så kommer jag inte att komma till Hoting... | |
|
Kul att det kommit bilder från träffen. Måste säga att det blev ganska bra uppslutning med både trevliga bilar och folk. Det är ju relativt nära till umeå när jag är hemma på semestern. Vi kanske ses nästa sommar om någon ny fikaträff råkar sammanfalla med min semester. /G |
|
|
Hur långt är det till Hoting från Umeå? Mvh//Andreas |
|
|
Jag har hört att det är 25 mil mellan umeå och hoting .. jag är sugen på att fara men just nu vet jag inte om det blir att jobba på lördag ?? mvh lars. |
|
|
Något nytt om nästa BMW-träff i Umeå eller?! // Tobias Eklund |
|
|
jag & en kompis kommer att fara til hoting på lördag . Kan nog inte vara där hela dagen men .... |
|
|
Väntar &så spänt på nästa bmw träff inne i ume... !! Det var jhu lite lite racing igår.. *ler*.. "Robbans" M3a satte "den gröna imprezan på plats på klockarbäcken iaf..." BmW PoWeR... --_-Eat my dust-_-- |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.