|
Sida 3 av 4
|
|
|---|---|
|
Snart slutar man jobbet då, väl mött på kajen i morgon ni som kommer. Mvh Tobias |
|
|
hmmm ekvationen bra väder+helg=lite poliser borde stämma ganska bra tycker jag saxat från tv4 botnia: "Lördag: Upphörande skurar följt av lättande molntäcke. +23 grader" "Brings Me Women" (Hur det ska gå till?) |
|
|
Hallå igen alla glada! Man får ju hoppas på fint väder, det är ju mycke trevligare då!?! Kollade just och det såg ut å bli klart+upp till 23grader-NICE- Men regnar det en skvätt på dan så tar man väl igen det på kvällen. Ha det gott tills imorron, så ses vi. / Macke |
|
|
När blir nästa BMW-träff i Umeå? Ring mig då det är bestämmt så ska jag försöka glida in där med BMW´n min.....0702838362 Tobias Eklund, Gräsmyr....med den vita 318i:n |
|
|
bmw 318i power: det blir en träff i slutet av augusti "Brings Me Women" (Hur det ska gå till?) |
|
| bmwlover: okej, hör av er till mig då den är så kommer jag nog ganska så säkert att rulla in där då..=) | |
|
det blir förmodlich ett anslag här om det "Brings Me Women" (Hur det ska gå till?) |
|
|
tyvärr så bommade jag den hära träffen men det skulle vara roligt om det vart en nu slutet på aug, hur ser det ut ? /Fredde |
|
|
M5fredde: preliminärt sista lördagen denna månad är det sagt "Brings Me Women" (Hur det ska gå till?) |
|
|
nån får gärna höra av sig till mig då träffen är bestämmd...måste bara ta mig dit då, hehe=) ring mig...sitter inte allt för ofta vid datorn...0702838362 / Tobias Eklund |
|
|
Jag har nu tagit mig tid att lägga upp bilderna från fikaträffen... de finns att beskåda här: Länk hade du, stensth, några bilder som du ville lägga upp? /Juhani En BMWlös stackare... |
|
| Juhani: Yes, vilken storlek vill du ha dem i? Eller kan du skala om dem? | |
|
Stensth: Jag har ett program som automatiskt skalar om bilderna och gör en html sida med tumbnails och rubbet med några enkla musklick.. :) Det spelar ingen roll vilken storlek dom är i... för jag kommer att lägga upp dem i 640x480 pixel genom programmet... (acdsee) /Juhani En BMWlös stackare... |
|
|
mer.... Du kan zippa ihop alla bilder till en zipfil och skicka bilderna till mig genom epost ... det är enklare än att skicka massor av lösa bilder.. (kan ta emot uppemot 200 Mb genom email) ... /Juhani En BMWlös stackare... |
|
| Oki, skickar bilderna till dig nu... | |
|
oki.. men om det inte går den vägen så kan jag, när jag kommer hem, ordna att du kan skicka upp bilderna med ftp till servern. /Juhani En BMWlös stackare... |
|
|
Hmm, jag kunde tydligen inte skicka så många mb via Telia... Kanske lättare att fixa åtkomst till servern? |
|
|
Nu har jag fixat så att du kan skicka upp bilderna till servern. Jag sänder lösen å det till din email... /Juhani En BMWlös stackare... |
|
| Junani : fina bilder , visst tog även Stensth lite bilder ... hoppas att vi/man får se dom oxå :) MVH Lars | |
|
400 Nm: de bilder som stensth tog kommer upp när han skickat upp dem på servern.. han fick användaruppgifterna igår men sen dess har det inte hänt något. Stensth: blir det nå bilder så att vi alla får se dem? :) /Juhani En BMWlös stackare... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.