|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
| Finns det? Jag har personligen sett alla de färger på sportstolar till E28 utom just gröna. Måste byta ut de eländiga originalstolarna fortare än kvickt! | |
|
Har aldrig sett den färgen heller på sportstolarna !! Billy B-10 Länk |
|
| Söker fortfarande sportstolar. Gröna. Aaargh, hjälp någon... | |
![]() 778 535D touring -05
745ia Highline -86 MB ML400Cdi -01 X3 3,0SD -07 320D -07 Touareg V10Tdi -05 |
Nej gröna sportstolar till en E28 har jag heller aldrig sett, och då har jag tittat på många då jag skarpt gillar E28. /BMW följer inte utvecklingen - BMW leder den |
|
Enligt etk så finns där faktiskt piniengruen sportinreding/stolar till e28an...dock har jag aldrig sett någon med den färgen...ännu. Tror inte den är allt förvanlig heller |
|
|
Såg en 635:a på mobile.de som had grön rutklädsel, såg snyggt ut. /Erik |
|
|
Pelle P: Jepp, har sett det också i HTK:n, och det betyder ju att det finns. Min önksan kommer strax att övergå i besatthet om jag inte hittar några snart :) Åker du till Tyskland igen så kan du ju hålla utkik. Förresten, har du några fler bilder på din E28 samt E12? Skulle var intressant att se! |
|
|
Jag har både sett och suttit i gröna sportstolar till E28. Det var i en 535i -86 eller -87 som hade all M-utr men utan spoilerpaketet. Bilens färg var Malakitgrön metallic. /Rickard |
|
| Rick: Tack, känns skönt...vet du vart bilen rullar eller vad den har för reg.nr? (Eller om du vet om ägaren vill byta mot original dito? :P) | |
|
Markus...jag är lite osäker om det blir fler resor söder över just nu :-( men jag ska hålla ögonen och öron öppna. Kolla även lite på norska bmw clubbens sida. E12 är garanterat inget att titta på...tyvärr....där är "lite" jobb (och vilda planer) innan den tål att visa upp. Men e28an håller jag på med en hemsida till....alla bygge idag måste ju ha en hemsida spec om det är en racing bil. Jag ska bara fixa en domän...sen får vi göra ett länkbyte. Vda har du tänkt dig med din bil det kan inte vara en blivande cup bil i std klassen?? :-) |
|
|
Pelle P: Hehe, "lite" jobb....vet hur det brukar se ut :) Ska du förresten bygga bur i din? Håller på och klurar hur jag ska göra med den biten... Ska bli intressant att se hemsidan, se bara till att få med e12:an också! En sk hyperlänk blir nog installerad från min sida till din. Racing är säkert svinigt kul men jag vill kunna köra på gata också, sen så lockar inte tanken att plöja ned många tusen bara för att ha en bil som är lite snabbare än en standard 528i...effekt före väghållning är nog parollen :) Men jag gändrar mig rätt ofta, så vi får väl se....original blir den dock inte. |
|
|
markkus: Den rullade i Stockholm men är numera såld, kommer tyvärr inte ihåg regnummret. /Rickard |
|
|
Har provkört en malakitgrön metallic M535i -87 med olivgröna orginala sportstolar. Resten av inredningen var också grön såsom mittkonsol, hanskfack, växelspaksdamask!, dörrsidor osv osv... Tror att det bara fanns grön inredning till de modellerna som hade malakitgrön metallic lack. Mvh ///Jonas M535'an Länk |
|
| Har också sett Malakitgrön M535 med, vill jag minnas, gröna stolar. Det var väl Vince´s gamla bil? | |
|
Hm... Länk //Ticco www.ticco.com |
|
|
Inte för mig, utan denna färg: Länk Piniengrün heter inredningen. |
|
|
Va? Den är ju beige... //Ticco www.ticco.com |
|
| Måste vara glapp i nån sladd på din dator... | |
|
Menar du att dessa stolar är gröna? Länk //Ticco www.ticco.com |
|
| Ja, det där är mina stolar och de är skönt gröna. | |
|
Ja de är gröna..... kanske inte signalgröna men gröna är de.. Billy B-10 Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.