|
Sida 3 av 4
|
|
|---|---|
|
Den 745:an "Mange745" här på forumet äger/ägde (vet inte vilket) ägde jag innan honom. Innan jag köpte den beställde jag en lista på alla 745:or i landet från bilregistret. Därför gissar jag att ditt kompletta chassinummer är: FJ610501150296 :-) 6:an efter FJ visar att det är en Highline. |
|
| Jag köpte en 728i i veckan kanske lite ovanlig den har bara gått 4800 mil den är som ny:) | |
|
Bytte till mig en 735ia,e23(-83) i augusti. Mkt skön vagn, med linjerna på de rätta ställerna! Bästa bilen ja haft, omöjligt att inte gilla den! mvh glidarn |
|
|
Hållt på och renoverat nu i ca 5 år! Så mycket man nu kan (har tid) att mecka med småtting hemma! Hon (733) skulle gärna träffa sina "syskon"! Vore även kul med ett forum med endast e23:or!!!!!! Pette Ps. Hon bor och åker i Stockholm! |
|
|
Jag har 2st e23or en 745 85a den var i bra skick men kvaddade den för ett år sen =/ en 735a 83a i halvtaskigt skick men manuell :D det är väl tänkt att det ska bli ett skapligt åk utav dessa en manuell e23a med ca 450 hästar är målet. Men har saknat tid och plats än så länge |
|
| En till i den lilla skaran som uppskattar lite äldre BMW | |
|
Här finns en fd BMW E23 galning som har en massa delar som han snart ska slänga. Är det nån som vill fylla en mindre lastbil med E23 delar till en mycket billig peng så maila mig gärna. Snart hamnar en del av det på tippen pga platsbrist. Mvh Per Edvinsson Euro Car Parts Länk |
|
|
hej köpte nyligen en 735-86a för ynka 6000 spänn,jag köpte den av en arbetskompis som har haft den till salu en längre tid,bilen importerades hit-93,fullutrustad,skinn,grönmet,rostfri,lm fälgar,29000mil,men en topplocksrenovering måste göras,kostar 15000kr,men nu är bilen tryggt uppställd i svärfars nya garage,tänkte plocka fram den om några år och köra runt på sommrarna . mika |
|
|
Hei, det finnes noen i Norge også !! Har for tiden en 81 745 og en 86 735 med highlineinteriør og shadowline. Meget "roliga" bilar !! |
|
|
Made by Germany: Designen är helt underbar, 6-serien är ju inte fel den heller, fronten är respektingivande! Nu har jag dock bara en E23:a kvar, den jag hade från början. (de andra två var reservdelsbilar och såldes nyligen). Jag skulle gärna åka på en E23 träff om det blev av här i närheten.... |
|
|
Mycket fint med E23!! Har köpt en 745ia ska hämta den på måndag!! Kör även E24 630cs -78 E24 For life! |
|
| Finns det någon i "E23 kretsarna" som har en billig försäkring att rekomendera? | |
| Made by Germany: Hade Salus Ansvar förut, är billigast så vitt jag vet... | |
| En E23 entusiast i Örebr0 ansluter sig till den esklusiva skaran. Just nu har jag införskaffat en i bra bruksskick varande 728 iA -79, med fungerande AC för små pengar. Vilken härlig bil! Tidigare har jag ägt några 735:or och två 745 (81 & 84). | |
alain |
fån göteborg. jag tänker skaffa mig en 635 csi att köra enbar på sommar. jag hälskar dom. |
| Har en e23 som jag nu tyvärr måste göra mig av med, har inte plats att parkera den på...suck. | |
|
Trevligt m ett e-23forum. kanske vi kan byta tips om delar ,mekning mm? verkar vara snålt om vissa delar ,ialla fall här i helsingborgstrakten. Renoverar fn en 732ia -83. |
|
|
Ja, jag håller med dig fullt ut! Välkommen |
|
| Är det någon vet var man kan få tag på Vita Blinkers till E23:an | |
| Hoppas någon kan hitta vita blink till E23:an. Både fram å bak!! Reproglas vet jag gör vita bakblink till E24!! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.