|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Jag har Bentley manualen, kollar runt lite ang. skillnaderna men det är nog som de svarade i mailet. Fast visst skiljer det på en massa småprylar förutom motorn skulle jag tänka mig. FP |
|
|
Hej alla ärade BMW ägare. Jag har en liten fråga till er. Jag funderar SKARPT på att importera en BMW M5 -99 från Tyskland inom snar framtid. Den har i princip all utr, har gått 8000 mil, haft 2 ägare, och ser riktigt go ut :) Prislappen säger 250 000:-. Som novis undrar jag bara vad jag bör tänka på vid ett ev. köp (förutom den fina info som autopower bistår med). Har för mig det finns motsvarande M-test i Tyskland, tror det heter ADAC, stämmer detta? Tackar på förhand för alla sorters svar. Btw, bilen finns att beskåda på mobile.de. Har dock legat ute i där i 3 veckor nu (lång tid?)... ska man se detta som ett varningstecken? gocreate |
|
| Usch vilken dyr bok! | |
|
M5 har dåligt dimensionerad koppling som "fabrikationsfel", men annars är det som vanligt - det finns fina och dåliga exemplar oavsett pris! Kolla precis in den, skitsnygg!!! Mvh Robban |
|
| Ny koppling o nya däck också, kalas!!!!! | |
|
Två böcker á 6cm. Pris per sida blir nog inte värre än många andra manualer. FP |
|
|
Fick mina reparationshandböcker från Bentley leverade med posten idag. Jag köpte dom vi Barnes & Noble i USA. Jag betalade 1171 kr för böckerna inkl frakt. Till detta fick jag en räkning på 124 kronor avseende tullavgift. Totalt 1295 kr. Jag kollade vad boken skulle ha kostat om jag köpt den på svensk bokhandel och de ville ha 2400 kronor för exakt samma böcker. Vad gäller böckerna så är de rejält innehållsrika. Det känns som att jag kommer att ha stor nytta av dom. |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Länk ///MVH Hasso Länk |
|
Kan inte någon god människa scanna in den och lägga upp den här ? ;-) //Johan |
|
|
Typisk glädjedödarlänk. Man kan även undvika bekymmer och handla inom EU hos Brooklandbooks t.ex. FP |
|
|
Eller varför inte Brooklandsbooks? www.brooklandsbooks.com FP |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.