|
Sida 1 av 5
|
|
|---|---|
|
Fan va trött jag är på snutarna nu. Har neon under bilen o är 3gången jag får böter för det nu på 4veckor. Har samanlagt 12 varningar för det. Att det ska va så himmla löjliga trafik regler i sverige | |
Aldric |
Men nu börjar du fatta vinken eller hur? *S* j/k!!! |
| Japp har sålt det. Köpte tv o dvd till bilen itället | |
|
crillco hur mycket böter fick du!!! Länk |
|
|
Böterna va på 350:- varje gång. Sen om jag skulle åkt dit en gång till så skulle jag fått körförbud på bilen o så. Det är inte värt krånglet |
|
|
Lampor gör sig bäst i fronten:D Mvh Asken |
|
|
Håller med Asken och gärna dimljus. :-) Touringklubben: Länk Min sida: Länk |
|
|
tur det finns lagar som förbjuder sånt otyg. pengar kan du slösa på en dvd anläggning i bilen det får du ut mer av tro mig har det själv Joakim Eriksson |
|
|
Crillco: Vilken färg var det på neonljusen? roadZter |
|
| jag hade grönt neon under.Va skit snyggt o så. men inte värt allt trubbel | |
| Synd før alla bøter. Men en sak. Vad sæger polisen om neon under bilen vid parkerat tillstånd? | |
| Det får du ha. tror jag | |
|
Du får inte ens ha neon under bilen även om du inte använder det ! Mvh/ Daniel Länk |
|
| Jo det får du. Som när du ställer ut bilen så får du ha det. | |
| Finns det seriöst någon som tycker att det är snyggt med neon under bilen? herregud | |
|
Det kan ju diskuteras om det är snyggt eller inte, men varför är det förbjudet? My Bimmer is my mistress |
|
|
Olagligt att ha nån annan ljuskälla än det som är orginal på bilen. Snuten sa att de vanliga lysena syntes sämmre =). |
|
|
Må så vara, men bilen syns väl mer än nånsin... My Bimmer is my mistress |
|
|
neonljus under bilen drar till sig uppmärksamhet värken det är snyggt eller ej, andra trafikanter blir uppmärksamma på en bil som har neon och deras blickar följer efter den andra bilen och då kan det bli en olycka, det är därför de förbjuder det... Länk |
|
|
Jag var kanske lite otydlig på allmänn väg menade jag ... Mvh/ Daniel Länk |
|
| varför sätta på något som är emot lagen? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.