|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Hade en Remus slutljuddämpare på min förra M3. Nöjd med den. trevligt ljud. Nu när en M3 cab inköptes så satt original på den.....låter bedrövligt... tips??? vilka finns det som är trevliga....?? Rekommendationer.... Mvh Johan | |
|
Köp Eisenmann hos Xerius Racing. Låter KANON!! |
|
|
la LASER i min 2 veckor sen...låter riktigt vasst vid gaspådrag.. som den hade 2 liters motor me 500hk :):) riktigt nöjd är ja..då jag ville inte ha V8 liknande ljud på M3 |
|
|
Jag hävdar fortf att Supersprint har ett av dom skönaste ljuden med sin mycket hårda distinkta och metallaiska klang :) "the hardest cars to chase are german cars ..." - L.A. police department //cruZZe |
|
| skönaste ljudet får man helt klart av HAMANN....flera tester säger det | |
|
Vilken firma i sverige säljer Hamann, supersprint resp. laser? ///Johan |
|
| laser säljer ndf .......supersprint bilderlsimporten.......hamann carfashion.nu | |
| Har ett Eisenmann 2x83, supersound-system på min M3:a. Tycker de låter asgött. Dock skulle man ha kattersättare me!! :-) | |
| eiser ..tyska prylar? | |
|
eisen SORRY |
|
| vad fick ni slanta? mitt kom och kosta 6 tusen | |
|
Hamann!!!! den kombinationen av dån på låga varv och rytande hög sång på topp varv måste upplevas, gärna med katt ersättare. Länk |
|
| jo tack.---- såg en video demo på hamann avgas M3 e36....ville direkt ha..men priset är där efter oxå | |
|
kalle banana: Jag fick ge 8000:- för mitt hos Xerius Racing. Bra kombination när man vill "smyga" på låga varv och tjuta på höga! Rekommenderas starkt och då minst Super Sound. |
|
|
Gav 7k för mitt supersprint. Då valde jag med DTM-pipor. "the hardest cars to chase are german cars ..." - L.A. police department //cruZZe |
|
| dom är inte gratis HEHE | |
cdabox |
vart fasiken hittar man eisenmann ? In Hoc Signo Vinces - I detta tecken skall vi segra |
cdabox |
gav 8k för mitt supersprint, från kat och bakåt, med mellandämpare och montering. In Hoc Signo Vinces - I detta tecken skall vi segra |
|
Supersprint rostfritt med kattersättare rytter vid 2500rpm som vid 7000 orginal så grannarna tror jag ligger o blåser i 100 knyck runt husen, inte populärt men låter helskönt... Mr Vanos *Pedant är bara förnamnet* |
|
|
cdabok; läs andra inlägget! :) Länk /Manray/ |
|
|
cdabok: Adressen är www.xerius-racing.se |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.