|
Sida 2 av 3
|
|
|---|---|
|
Norman: Jag vet hur du känner. Jag åkte 60 mil i onödan. Bilen var ett vrak! "däcken bak är lite dåliga" Corden var framme på hela slitytan! Ingen olja i motorn, inte ett spår på stickan. Världens missljud från lådan. "det är från avgasröret" Elfel så säkringen gick så fort man satte i en lampa i bakljuset och då slocknade innerbelysningen... Jag frågade flera gånger om det bara var däcken som var dåliga men den skulle vara i så bra skick så! När jag står där nere klockan 00:30 och tittar på bilen så är den inte ens skriven på honom! "pappa ligger och sover" Köp en sån bil om du vill ha den billigt, min kostar minst 65000:- Automat är bekvämt |
|
|
En sak har jag förstått iallafall. Har en kompis som sålde sin 320 coupe en grön här på Bmwpower annonser. den ligger visserligen lägre mot en 325, men den var helt underbart fint skick. Känns som han gav bort den för 49000:- Men imorgon blir det en kortare resa 5 mil. verka seriös har barn o allt o måste blir av med den Coupen är för liten,, visserligen helt Orginal, men desto billigare. Resten av pengarna kan man ju hotta till den med istället. Norman |
|
|
Jag var och kikade på den laguna gröna 59 tkronors 325:an igår. Jag och säljaren har inte riktigt samma uppfattning om innebörden av "mkt fin"...serviceboken kunde inte heller uppvisas vid visningstillfället. |
|
|
Men hur var bilen i övrigt då?? ska dit idag. Kanske ingen mening. Prisförslag mm?? Bucklor repor?? Inredningen?? Motorrummet rent o fint??? Går det att får glans i bilen?? Rost??.. Snälla svara.. orkar inte åka och titta på fler skrotbilar. Norman |
|
|
Norman: Du har mail ! :-) Jag kollade på en coupe en gång, säljaren tog fram en s-bok som var kopierad o tillklippt från en annan s-reggad 93a..... kanon eller hur..... mvh ab |
|
|
simca: Kom det något mail eller?? Norman |
|
|
Hej Jag skickade, men inget svar har dykt upp, buuuääääää /ab |
|
|
Jag tittade bara som hastigast på bilen och la märke till följande: rost på skärmkant vb, fronten prickig av stenskott, skitigt motorrum, isoleringen under huven trasig, vid fullt styrutslag syns spår efter att däcken tar i innerskärmen, luktar illa (spya?) i bagageutrymmet, ratten mycket ful, små rostprickar på framskärmen, några småhål i förarstolen. La inte märke till några bulor. Trösklarna var omlackerade nyligen. Provkörde aldrig bilen. Fick en dålig känsla av bilen, jag skulle inte köpa den oavsett pris. Men det är min uppfattning, finns säkert någon som är av en annan uppfattning. |
|
|
varför stirrar ni er blinda på servicebok det förstår jag inte riktigt? provkör bilen istället, granska den noga, lyssna med öronen! |
|
|
JN: Jag såg din M3a här på Bmw träffen i Maj så jag vet iaf att det är fin =) Den har iaf en jävligt mysig färg i mina ögon. Mvh Teres _________________ bmw323.cbj.net |
|
|
jugga: Tack det är ju bra att veta,, men jag ska ta han på detta i telefonen en gång innan, Och ser jag ännu mer då ska han får höra ett o annat, för jag är så Jä___ trött på sådant folk som tror man är dum i huvudet och inte ser självklara saker. Är det du föresten som har din M5 till Salu?? Norman |
|
| Nix m5:an ska jag behålla. | |
|
Norman: Om du kollar på bilen, berätta vad du tycker. |
|
|
Jugga: Ska ta en koll på den ikväll. Ska skriva ned hur jag uppfattade bilen. ska även kolla en annan ikväll. Men det verka gå åt rätt håll. Är det inte allt för stora lackskador så kan jag fixa det väldigt billigt. Morbror som just lagt ned sin firma efter att fått ett bra erbjudande på ett annat jobb som kan fixa att. kvar lackboxar, blandare mm så lite skavanker gör inget. sålänge det inte gäller grövre saker. Norman |
|
|
Vart och tittat på den nu.. kändes bra köra o så, men den har vart krockad. det syns. Skärmen är skadad samt frontplåten är intryckt likaså spoilern hänger lite snett. Luktade ingen vidare i den, det får man hålla med, Repor över hela bilen som heter duga, det får man också säga,, svårt att bedömma den,, men känns lurigt.. undrar hur man får ur den starka doften Ac funkade kanon. men repooooor. överallt Norman |
|
| vart det nån affär? | |
|
Jugga: Ja det blev det tillslut. Motorn låter ju Kanonbra. kollade en andra gång på den, fick ned priset 8 tusen. så jag kunde inte låta blir. Bilen lär inte vart polerad de senaste 5 åren. Hårt maskintvättad. Kört över den 3 gånger nu med rubbing och hela köret. 12 timmar har det tagit, Men nu skiner den faktist kanon, Man kan inte tror att det är samma bil. Men det blir en ny lack på ena dörren, Jag har vart o kollat på 4 andra bilar innan för runt 65:- och de har verkligen inte varit vackra i kaross o lack. det anser jag att denna var. Kanske inte lack , men för dessa pengar. hittat 2 små mjuka bucklor samt 2 hårda. 2 av dem kan man ta ut utan att behöva lacka så det ska blir av snart. Bytt Olja, Oljefilter, bränslefilter, luftfilter samt stift idag. Bromklossar följde med nya runt om så de ska jag byta också. Datorns display var dålig, men det fixade sig med lite kontaktspray, Och vad som behöver göras nu är köp av 4 andra fälgar med däck för dessa är verkligen gräsliga, samt nya vita blinkersa så kommer bilen att ser ut som en helt annan bil varimot den var innan. Och jag tror inte att detta kommer till att kosta så värst mycket. och det bästa av allt var att den digitala Kliman funkar kanon Service boken förstår jag inte redigt vad du menade med?? Den ser riktig ut. orginalboken dessutom. Lagunagrön är den absolut inte. Hade en sådan strax innan den jag har nu. de är mycket ljusare. detta är en Sondexlack beställt från frabrik. Påminner ju om M3 Gt`ns. Är du säker på att vi prata om samma bil.. Mönsterås?? Norman |
|
| HAHA! Den här var i karlstad! | |
| Gratulerar till köpet iaf! | |
|
aaaaH Jag var nära att åka och titta på den,, men det var för långt... Då är jag tacksam för att jag inte gjorde detta =) Norman |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.